Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00341637/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00421249/01 - Wynik z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Produkcja i emisja reklamy w Internecie oraz spotu radiowego dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639769964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szyperska 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-754
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-270e6f2d-f4d6-4120-9eb1-cc303a4ac8c21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Produkcja i emisja reklamy w Internecie oraz spotu radiowego dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270e6f2d-f4d6-4120-9eb1-cc303a4ac8c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056817/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Spoty radiowe (KFS)
1.3.24 Kampania internetowa (KFS)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WUP.XXV.3321.2.2025.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 337460,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40600,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa kompleksowego przygotowania i produkcji jednej animowanej reklamy (double billboard) oraz jej emisja w Internecie w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Krajowego Funduszu Szkoleniowego, obejmującej swoim zasięgiem obszar całego województwa wielkopolskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, produkcji i emisji 30-sekundowego (+/- 3 sekundy) spotu radiowego na temat Krajowego Funduszu Szkoleniowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.5.) Wartość części: 13100,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23972,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31082,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23972,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAGIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362273565
7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I 48 lokal 50
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-303
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23972,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa produktu leczniczego Inclisiran 284 mg/1,5 ml w ramach Programu Lekowego B.101
- Usługa stworzenia i utrzymania sieci IP, VPN w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu oraz Terenowych Oddziałach
- "Przebudowa Poradni Ginekologiczno- Położniczej w budynku Poznańskiego Ośrodka
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku- Cewnik do aspiracji o dużym świetle wewnętrznym
- Przygotowanie i wydawanie posiłków codziennie dla dzieci z Przedszkola oraz przygotowywanie śniadań i obiadów dwudaniowych z napojem dla dzieci, które zgłoszą się ze Szkoły
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- "Świadczenie usług reklamowych outdoor - 5 zadań"
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Wielunia
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju koszykówki
- Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Barcin
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





