eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawa sprzętu IT jako wyposażenie multimedialne w ramach projektu "Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT jako wyposażenie multimedialne w ramach projektu
„Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3732d789-1e6c-4537-869c-e36095bc498f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT jako wyposażenie multimedialne w ramach projektu
„Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3732d789-1e6c-4537-869c-e36095bc498f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa sprzętu IT na potrzeby Gminy oraz jednostek podległych Gminie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027 (FEP), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, Działanie FEPK. 05.01 Edukacja.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.150.2025.BZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134235,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu IT jako wyposażenie multimedialne w ramach projektu „Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli”
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027 (FEP), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, Działanie FEPK. 05.01 Edukacja.
3. Przedmiot zamówienia w szczególności musi:
1) spełniać wymagania określone w zamówieniu,
2) być fabrycznie nowy i kompletny (z pełnym okablowaniem),
3) być oryginalnie opakowany, w opakowania opisane co do ich zawartości,
4) być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,
5) być wysokiej jakości i wolny od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich,
6) pochodzić z legalnych źródeł,
7) odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, jeśli dotyczą one przedmiotu zamówienia,
8) być zaopatrzony w instrukcje, opisy techniczne i karty gwarancyjne, które będą w języku polskim.
4. Dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85250,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593894,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99566,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924

7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99566 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.