Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00331810/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PSZCZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276291963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Sygietyńskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322128068
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdpszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,204710,668a0ae3ab45b69295b12e89ec75f4cf.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f98c071-9850-40b8-8ea2-80f05e3436c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014312/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.271.1.18.2025.BJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 92442,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42557,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych
Przedmiot dostawy obejmuje:
- tarcze znaków drogowych z folii odblaskowej pryzmatycznej typu 2 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm, podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków z profilami usztywniająco – montażowymi; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7044) dla tarcz znaków D-42, D-43, E-17a i E-18a; dla pozostałych (RAL 7037);
- tarcze znaków drogowych z folii odblaskowej pełnopryzmatycznej typu 3 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm wraz z profilami usztywniającymi i profilem opasającym tablicę wykonanym w formie ramy stalowej o min szerokości 40 mm; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7037), lica tablic drogowskazowych powinny być pokryte folią antyroszeniową;
- tarcze znaków niekonwencjonalnych z folii fluoroscencyjnych pełnopryzmatycznych typu 3 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm wraz
z profilami usztywniającymi i profilem opasającym tablicę wykonanym w formie ramy stalowej o min szerokości 40 mm; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7037),
- uchwyty do tarcz znaków drogowych, uniwersalnych: krawędziowe, typ fala i obustronne (ocynk hutniczy), przeznaczonych na słupki o średnicy 45-76 mm, wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami określającymi szczegółowe warunki techniczne dla znaków
i sygnałów drogowych,
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: tablice prowadzące, rozdzielające, kierujące, słupki prowadzące, blokujące i przeszkodowe, lustra drogowe, sygnalizacja ostrzegawcza
- barierki chodnikowe: łańcuchowe i typ olsztyński 550mm – średnica rury modułu owalnego Ø 48,3 mm, średnica słupka Ø 60,3 mm, (ocynkowane, ocynkowane i oklejana, biało – czerwona, zielona),
- barierka chodnikowa szczeblinkowa (2400mm x 1500/1100mm, średnica rury Ø 48,3 mm, zielona).
Wymienione materiały do oznakowania pionowego muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2377) i posiadać stosowne certyfikaty i atesty potwierdzające ich zgodność z Polską Normą.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby kupującego - Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie, ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44329,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60331,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44329,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rawbud - Rawicz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-000-43-64
7.3.3) Ulica: Śląska 88
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44329,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5- Programu Maluch+ 2022-2029 - wyposażenie pomieszczeń złobka"
- ZP/32/2025 - dostawy obłożeń operacyjnych oraz jednorazowej odzieży medycznej dla Szpitala Joannitas w Pszczynie (postępowanie powtórzone po unieważnianiu części: 3, 9 i 10 z procedury ZP/28/2025)
- Zakup ładowarki teleskopowej dla KP PSP w Pszczynie
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci przedszkolnych w 2026 r.
- Zakup nowego samochodu dostawczego (zaopatrzeniowego)
- Zakup i dostawa biblioteki taśmowej do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Znaki drogowe i tablice leśne
- Dostawa oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w roku 2025 - 8 zakresów (RDW) - II dostawa
- Dostawa i montaż tablic informacyjnych dotyczących Strefy Czystego Transportu na terenie miasta Krakowa
- Budowa placu manewrowego, zjazdu z działki oraz przebudowa chodnika w ciągu ul. Rynek w Skwierzynie
- Przebudowa ul. Słoneczników w Kozach
- Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku dróg w ciągu ul. Topolowej i ul. Młyńskiej w miejscowości Kozy
więcej: Bariery drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





