Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353247/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nasza gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 66 837
1.5.8.) Numer faksu: 77 44 66 888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.bielec@krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krapkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b604112-8169-4e29-9cf0-b4235b97e6ce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasza gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b604112-8169-4e29-9cf0-b4235b97e6ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046218/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Nasza Gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo realizowane w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyberbezpieczny Samorząd Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027(FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353247
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania.
L.P szt
1. SERWER TYP I 2
2. SERWER TYP II 1
3. ACCESS POINT 7
4. PRZEŁACZNIK TYP I 1
5. PRZEŁACZNIK TYP II 1
6. PRZEŁACZNIK TYP III 1
7. PRZEŁACZNIK TYP IV 3
8. PRZEŁACZNIK TYP V 2
9. FIREWALL SPRZĘTOWY 1
10. NAS TYP I 1
11. DYSKI DO NAS TYP I 10
12. NAS TYP II 1
13.OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI LOGÓW - URZĄD 1
14.OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI LOGÓW - OPS 1
15.OPROGRAMOWANIE DO TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH NA POTRZEBY URZĘDU 1
16. OPROGRAMOWANIE DO TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH NA POTRZEBY OPS 1
17. DYSKI DO MACIERZY 14
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz załącznik nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32413100-2 - Rutery sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939966,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939966,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939966,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Netic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540975090
7.3.3) Ulica: Lipowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wilkassy
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939966,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Dostawa odczynników, szybkich testów jakościowych, zestawów do badań parazytologicznych oraz dzierżawa sprzętu do badań immunologii transfuzjologicznej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Zakup cysterny do transportu wody pitnej 5 m3
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Urządzenia i wyposażenie systemu łączności radiowej dla KM PSP w Kaliszu, zapewniające skuteczną komunikację i koordynację działań w kryzysach, katastrofach i czasie wojny - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





