Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00337051/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
- 2025/BZP 00348671/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-28
- 2025/BZP 00358292/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów różnych i jaj dla wybranych jednostek na rok 2025 - II części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty
1.3.) Oddział zamawiającego: LCEAO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368543971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Gilasa 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lco@lco.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lco.bip.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf84dbe4-a4f2-4380-8663-37ccb483678e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów różnych i jaj dla wybranych jednostek na rok 2025 - II części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf84dbe4-a4f2-4380-8663-37ccb483678e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033272/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów różnych i jaj dla wybranych jednostek na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAZ-ZP-I.261.7.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 355240,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I - sukcesywne dostawy artykułów różnych do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie, Szkoła Podstawowa nr 31 im. Lotników Polskich w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka w Lublinie; Szkoły Podstawowej nr 47 im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Lublinie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 356444,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II - sukcesywne dostawy jaj do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie, Szkoła Podstawowa nr 31 im. Lotników Polskich w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka w Lublinie; Szkoły Podstawowej nr 47 im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Lublinie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 22727,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314473,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401939,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314473,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tomar Niziuk Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061442733
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 44
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-138
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TOMAR NIZIUK TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TOMAR NIZIUK TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314473,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-25 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ze względu na to, iż w wymaganym terminie na składanie ofert żaden z Wykonawców nie złożył oferty w zakresie części II, Zamawiający uznał za stosowne postąpić zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) i unieważnić postępowanie ww. części.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynkach KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa opatrunków i środków pielęgnacyjnych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia
- Dostawa aparatów do telefonii komórkowej na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji lubelskiej
- Remont infrastruktury zewnętrznej w postaci utwardzenia terenu oraz remontu chodnika i schodów w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie z podziałem na części.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy fragmentów ulic Czechowskiej, Leszczyńskiego i Lubomelskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 41 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 8 w Piekarach Śląskich domówienie na rok 2025.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 5z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich domówienie na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów sypkich oraz przetworów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Strzebielinie Osiedlu z podziałem na zadania"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.