eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęknica › Rewitalizacja budynku gminnego - termomodernizacja budynku głównego i zagospodarowanie działki nr 177/1 w Łęknicy



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku gminnego – termomodernizacja budynku głównego i zagospodarowanie działki nr 177/1 w Łęknicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁĘKNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żurawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Łęknica

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683624700

1.5.8.) Numer faksu: 3624701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umleknica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umleknica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/leknica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja budynku gminnego – termomodernizacja budynku głównego i zagospodarowanie działki nr 177/1 w Łęknicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5abb8592-fbb3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043969/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku przy ul. Granicznej 7 wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGN.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji budynku gminnego – termomodernizacja budynku głównego i zagospodarowanie działki nr 177/1 w Łęknicy w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do Rozdziału 4 SWZ.
2. Prace projektowe i roboty budowlane obejmują:
1) Termomodernizację budynku nr 081101_1.0001.599_BUD przy ul. Granicznej nr 7, w tym:
a) ocieplenie stropodachu (dopuszcza się płyty styropianowe na wierzchniej stronie dachu zamiast granulatu) - około 195,00m2;
b) ocieplenie ścian zewnętrznych (około 805m2);
c) wymiana drewnianych okien w piwnicy (wszystkie otwory);
d) wymiana drzwi zewnętrznych na ścianie południowo-wschodniej na aluminiowe;
e) wymiana oświetlenia zewnętrznego elewacyjnego na LED;
f) ocieplenie i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian pod poziomem terenu;
g) wymiana rynien i rur spustowych (tytan-cynk);
h) prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację;
i) demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji;
j) inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (ewentualne przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe itp.).2) Zagospodarowanie terenu działki nr 177/1 na powierzchni około 2257,7m2, w tym teren utwardzony około 1511,16m2 (chodnik - około 419,91m2, drogi wewnętrzne z odwodnieniem i zjazd - około 753,65m2, parkingi - 21 standardowych miejsc parkingowych oraz 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych - około 315,60m2, plac zabaw - około 22,0m2, tereny zielone - około 746,54m2;
3) Dostawę i montaż systemu opłat parkingowych z zastosowaniem szlabanów z rozpoznawaniem numerów tablic rejestracyjnych pojazdów.
3. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i uzgodnionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanego przez Wykonawcę odpowiedniego dokumentu/dokumentów formalno-prawnego uprawniającego do wykonania robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją.
4. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie opinie, uzgodnienia, zgody, pozwolenia i decyzje niezbędne do uzyskanie dokumentów, o których mowa w pkt. 3. oraz do wykonania robót budowlanych, w szczególności:
a) decyzja o pozwoleniu na budowę, skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych;
b) w razie potrzeby decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji;
c) w razie potrzeby pozwolenie wodno-prawne;
d) w razie potrzeby zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas robót.
5. W celu uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4, Wykonawca opracuje wszelkie niezbędne dokumenty, w szczególności operaty, karty, raporty i inne niezbędne opracowania, w tym dokumentacje i dokumenty techniczne.
6. W związku z realizacją niniejszego zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj, podział zamówienia na część projektową i wykonawczą byłby sprzeczny z tą zasadą. Oba elementy zamówienia są ze sobą ściśle powiązane z uwagi na rozłożenie ryzyk kontraktowych. Wobec przeniesienia odpowiedzialności na Wykonawcę za realizację całości procesu inwestycyjnego, nie jest możliwe również wydzielenie części robót budowlanych, które mógłby wykonać inny Wykonawca. Ponadto formuła ta ułatwia skoordynowanie przez Zamawiającego działań projektowych i wykonawczych realizowanych na podstawie projektu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w Rozdziale 4 oraz w projekcie umowy, stanowiącym Rozdział 5 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261410-1 - Izolowanie dachu

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2579310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2579310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrach Andrzej Czerniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081024010

7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 10/6A

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2579310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.