eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Przebudowa infrastruktury edukacyjnej w Mieście Krasnystaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury edukacyjnej w Mieście Krasnystaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825762157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury edukacyjnej w Mieście Krasnystaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8687ba28-251b-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002984/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty w szkołach podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323542/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.18.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3852798,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3.1. Część 1 zamówienia – ,,Modernizacja instalacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w kuchni w przedszkolach nr 1, 4, 6, 8 oraz remont pokrycia dachowego papą termozgrzewalną w przedszkolach nr 1, 4, 6, 8 i w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie. Wykonanie izolacji ściany fundamentowej przedszkola nr 5”.
Zadaniem Wykonawcy będzie:
Zadanie 1: Modernizacja instalacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w kuchni w przedszkolach nr 1, 4, 6, 8
A. Przedszkole nr 1
1. Branża sanitarna:
1)Centrala wentylacyjna nawiewno- wywiewna stojąca zewnętrzna wraz z automatyką i okablowaniem:
- przeciwprądowy wymiennik ciepła n=82%,
- sekcja filtracyjna z dodatkowym filtrem metalowym przeciwtłuszczowym,
- sekcja wentylatorowa Vn 800/1800 m3/h, 340 Pa, Vw=800/1800 m3/h,
- elektryczna nagrzewnica powietrza w trybie bytowym 1,5 kW, w trybie okapowym 9,0 kW,
2) Okap kuchenny wyciągowo-nawiewny centralny z blachy nierdzewnej
o wydajności Vn=1000m3/h,Vw1800m3/h posiadający komory ciśnieniowe
z dyszami formującymi strumień świeżego powietrza w postaci wiązek wychwytujących,
3) Przepustnice stalowe kołowe, - szt. 3
4) Przewody wentylacyjne. - ok 36,15 m2
2. Branża elektryczna:
- tablice elektryczne, - szt. 2
- instalacje siłowe i gniazda wtynkowych, - szt. 1
- przewody kablowe, - 141m
- rury winidurowe, - 69 m
- instalacja odgromowa, - 28 m
- iglice. - szt. 2


B. Przedszkole nr 4
1. Branża sanitarna:
1)Centrala wentylacyjna nawiewno- wywiewna stojąca zewnętrzna wraz
z automatyką i okablowaniem:
- przeciwprądowy wymiennik ciepła n=82%,
- sekcja filtracyjna z dodatkowym filtrem metalowym przeciwtłuszczowym,
- sekcja wentylatorowa Vn 810/2700 m3/h, 340 Pa, Vw=810/2700 m3/h,
- elektryczna nagrzewnica powietrza w trybie bytowym 1,5 kW, w trybie okapowym 9,0 kW,
2) Okap kuchenny wyciągowo-nawiewny centralny z blachy nierdzewnej
o wydajności V=2200m3/h posiadający komory ciśnieniowe z dyszami formującymi strumień świeżego powietrza w postaci wiązek wychwytujących,
3) Przepustnice stalowe kołowe, - szt. 3
4) Przewody wentylacyjne. - ok 62 m2
2. Branża elektryczna:
- tablice elektryczne, - szt. 2
- instalacje siłowe i gniazda wtynkowych, - szt. 1
- przewody kablowe, - 117m
- rury winidurowe, - 69 m
- instalacja odgromowa, - 28 m
- iglice. - szt. 2

C. Przedszkole nr 6
1. Branża sanitarna:
1)Centrala wentylacyjna nawiewno- wywiewna stojąca zewnętrzna wraz
z automatyką i okablowaniem:
- przeciwprądowy wymiennik ciepła n=82%,
- sekcja filtracyjna z dodatkowym filtrem metalowym przeciwtłuszczowym,
- sekcja wentylatorowa Vn 600/2000 m3/h, 400 Pa, Vw=600/2000 m3/h,
- elektryczna nagrzewnica powietrza w trybie bytowym 1,5 kW, w trybie okapowym 9,0 kW,
2) Okap kuchenny wyciągowo-nawiewny centralny z blachy nierdzewnej
o wydajności Vw=2000m3/h posiadający komory ciśnieniowe z dyszami formującymi strumień świeżego powietrza w postaci wiązek wychwytujących,
3) Przepustnice stalowe kołowe, - szt. 3
4) Przewody wentylacyjne. - ok 62 m2
2. Branża elektryczna:
- tablice elektryczne, - szt. 2
- instalacje siłowe i gniazda wtynkowych, - szt. 1
- przewody kablowe, - 132m
- rury winidurowe, -122 m
- instalacja odgromowa, - 28 m
- iglice. - szt. 2
D. Przedszkole nr 8
1. Branża sanitarna:
1) Centrala wentylacyjna nawiewno- wywiewna stojąca zewnętrzna wraz z automatyką
i okablowaniem:
- przeciwprądowy wymiennik ciepła n=81%,
- sekcja filtracyjna z dodatkowym filtrem metalowym przeciwtłuszczowym,
- sekcja wentylatorowa Vn 750/2200 m3/h, 340 Pa, Vw=750/2200 m3/h,
- elektryczna nagrzewnica powietrza w trybie bytowym 2,0 k, w trybie okapowym 9,0 kW,
2) Okap kuchenny wyciągowo-nawiewny centralny z blachy nierdzewnej o wydajności V=1650m3/h posiadający komory ciśnieniowe z dyszami formującymi strumień świeżego powietrza w postaci wiązek wychwytujących,
3) Przepustnice stalowe kołowe, - szt. 3
4) Przewody wentylacyjne. - ok 28,43 m2
2. Branża elektryczna:
- tablice elektryczne, - szt. 2
- instalacje siłowe i gniazda wtynkowych, - szt. 1
- przewody kablowe, - 122 m
- rury winidurowe, - 86 m
- instalacja odgromowa, - 78m
- iglice. - szt. 2

E. Żłobek Miejski
1. Branża sanitarna:
1)Centrala wentylacyjna nawiewno- wywiewna stojąca zewnętrzna wraz z automatyką i okablowaniem:
- przeciwprądowy wymiennik ciepła n=82%,
- sekcja filtracyjna z dodatkowym filtrem metalowym przeciwtłuszczowym,
- sekcja wentylatorowa Vn 500/2700 m3/h, 340 Pa, Vw=500/1200 m3/h,
- elektryczna nagrzewnica powietrza w trybie bytowym 1,5 kW, w trybie okapowym 9,0 kW,
2) Okap kuchenny wyciągowo-nawiewny centralny z blachy nierdzewnej o wydajności Vn=1100m3/h, Vw=1100m3/h posiadający komory ciśnieniowe z dyszami formującymi strumień świeżego powietrza w postaci wiązek wychwytujących,
3) Przepustnice stalowe kołowe, - szt. 3
4) Przewody wentylacyjne. - ok 62 m2
2. Branża elektryczna:
- tablice elektryczne, - szt. 2
- instalacje siłowe i gniazda wtynkowych, - szt. 1
- przewody kablowe, - 103m
- rury winidurowe, - 69 m
- instalacja odgromowa, - 25 m
- iglice. – kpl.. 2

Zadanie 2: Remont pokrycia dachowego papą termozgrzewalną w przedszkolach nr 1, 4, 6, 8 oraz w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie oraz wykonanie izolacji ściany fundamentowej przedszkola nr 5
A. Przedszkole nr 1
1. Remont pokrycia dachu:
- remont pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (przedmiar robót w części sanitarnej) - 596,264 m2

B. Przedszkole nr 4
1. Remont pokrycia dachu:
- remont pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (przedmiar robót w części sanitarnej). - 470,60 m2

C. Przedszkole nr 6
1. Remont pokrycia dachu:
- remont pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (przedmiar robót w części sanitarnej). - 460,736 m2

D. Przedszkole nr 8
1. Remont pokrycia dachu:
- remont pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (przedmiar robót w części sanitarnej). - 445,176 m2

E. Żłobek Miejski
1. Remont pokrycia dachu:
- remont pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (przedmiar robót w części sanitarnej). - 736,903 m2

F. Przedszkole nr 5.
1. Branża budowlana :
1)Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie nawierzchni z kostki brukowej - 45,84 m2
2) Roboty izolacyjne:
- izolacja ścian z uprzednim oczyszczeniem starej izolacji - 48,76 m2
- ocieplenie ścian fundamentowych – 48,76 m2
3) Odtworzenie nawierzchni
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr 6 - 45,84 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 1450000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3.2. Część 2 zamówienia – „Roboty remontowe – budowlane, sanitarne i elektryczne w publicznych szkołach podstawowych nr 1, 4, 5 w Krasnymstawie wraz z przebudową placów zabaw w publicznych szkołach podstawowych nr 1 i 4”.

zadanie 1 „Przebudowa placów zabaw w publicznych szkołach podstawowych nr 1 i 4 w Krasnymstawie”
Zadaniem Wykonawcy będzie:
A. Przebudowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Krasnymstawie w tym m.in.:
‒ demontaż urządzeń zabawowych i nawierzchni bezpiecznej wraz z utylizacją,
‒ wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej,
‒ montaż urządzeń placu zabaw – 8 szt.,
‒ renowacja ławek parkowych – 3 szt.
‒ kompleksowa obsługa geodezyjna z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.

B. Przebudowa placu zabaw przy publicznej szkole Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krasnymstawie w tymm.in.:
‒ demontaż nawierzchni wraz z utylizacją,
‒ wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej,
‒ montaż urządzeń placu zabaw – 9 szt.,
‒ montaż elementów małej architektury, tj.: tablica regulaminowa - 1 szt., ławki z oparciem - 3 szt., kosz na śmieci - 3 szt., żagiel zacieniający – 3 szt.,
‒ kompleksowa obsługa geodezyjna z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.

UWAGA
1) Przedmiot zamówienia, o którym mowa w Zadaniu 1 w części oznaczonej literą B obejmuje część inwestycji opisanej w Projekcie zagospodarowania terenu, Projekcie architektoniczno budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym pn.: „Przebudowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krasnymstawie”. Realizacji podlega zakres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, tj. demontaż nawierzchni wraz z utylizacją, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż urządzeń placu zabaw oraz elementów małej architektury
2) Urządzenia zabawowe oraz nawierzchnia bezpieczna powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami m.in. seria: PN-EN 1176 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie lub równoważne, PN-EN 1177 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujących upadki lub równoważne. Certyfikaty powinny być wydane przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w przedmiotowym obszarze (w danym programie certyfikacyjnym).
3) Wykonawca po wykonaniu montażu urządzenia wchodzącego w skład systemu urządzeń dla którego posiada certyfikat systemowy/modułowy (Zadanie 1, część oznaczona literą A), dostarczy deklarację zgodności na wykonane połączenie urządzeń zgodnie z instrukcją montażu producenta, normami, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej itp. Deklarację tą sporządza Wykonawca.

Zadanie 2 ,,Roboty remontowe - budowlane, sanitarne i elektryczne w publicznych szkołach podstawowych nr 1, 4, 5 w Krasnymstawie "
A. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w tym
1. Prace budowlane i sanitarne w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Krasnymstawie w tym:
- remont magazynku (budynek D za sklepikiem) – szt. 1
- remont sali rehabilitacji budynek D szt. 1
- remont pracowni informatycznej szt. 1
- remont opaski od strony cmentarza – 55 m2
- malowanie elewacji – 3172,.252 m2
- remont cokół tynku żywicznego – 210,12 m2
- przełożenie chodnika z kostki brukowej betonowej wraz z naprawą murków naświetli – 89,63 m2
- remont opaski od strony boiska – 91 m2
- remont dachu – 727,055 m2
- remont instalacji odgromowej – 276 mb
- roboty malarskie hali sportowej i klatki schodowej – 244,414 m2


B. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4
1. Prace budowlane i sanitarne w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w Krasnymstawie w tym:
- remont łazienka nr 1 Chłopcy parter - szt. 1
- remont łazienka nr 2 Chłopcy I piętro - szt. 1
-.remont łazienka nr 3 Personel, schowek, I piętro - szt. 1
- remont łazienka nr 4 Dziewczęta I piętro - szt. 1
- remont .łazienka nr 5 Dziewczęta II piętro - szt. 1
-.remont łazienka nr 6 Chłopcy II piętro - szt. 1
-.remont łazienka nr 7 Personel, schowek, II piętro - szt. 1
-.remont łazienka nr 8 Chłopcy, hala gimnastyczna - szt. 1
-.remont łazienka nr 9 Dziewczęta, hala gimnastyczna - szt. 1
- wymiana drzwi wejściowych na parterze - 7,875m2
- wymiana drzwi wejściowych na poziomie I - 10,375m2
- remont pokrycia dachowego – 279,82 m2
- remont instalacji odgromowej – 101,4 mb

C. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
1. Prace budowlane i sanitarne w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Krasnymstawie w tym:
- remont korytarza hali gimnastycznej – pomieszczenie nr 55 – 1 szt.
- remont gabinetu pielęgniarki pom. nr 33 – szt. 1
-remont pomieszczenia gospodarczego nr 34 - szt. 1
- remont Sali sensorycznej – pomieszczenia nr 40,41, 42,43,44 – szt. 1
- remont zaplecza socjalnego pom. nr 45 – szt. 1
- remont rozbieralnia – pom. nr 46 – szt. 1
-remont przedsionka pom. nr 47 - szt. 1
-.remont zaplecza i garderoby pom. nr 48,49, 50, 51 – szt. 1
-remont archiwum pom. nr 52- szt. 1
-remont magazynku sprzętu pom. nr 53 – szt. 1
- remont magazynku sprzętu pom. nr 54 – szt. 1
- remont magazynu i korytarza przy kotłowni – szt. 1
- wymiana okien PCV – 135,927 m2
- wymiana drzwi zewnętrznych aluminiowych - 36,675 m2
- remont cokołu z tynku żywicznego – 140,355m2
- malowanie elewacji farbą silikonową – 19 73,612 m2
- remont dachu nad kotłownią i kuchnią – 162,203m2
- roboty malarskie hali sportowej i klatki schodowej – 341,23 m2

UWAGA
Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w każdym obiekcie objętym zamówieniem tablicy informacyjnej o projekcie finansowanym ze środków BGK zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w zakresie działań informacyjno-promocyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 3288942,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BRUNPOL – Andrzej Łukaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641199191

7.3.4) Miejscowość: Krupe 157

7.3.5) Kod pocztowy: 22-302

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3288942,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3288942,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3288942,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa KOMARK Bogusław Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641006803

7.3.3) Ulica: Kołowrót

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3288942,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.