eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie i Zespole Szkół nr 2 w Ostrzeszowie w ramach projektu "Kompleksowe wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie ostrzeszowskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie i Zespole Szkół nr 2 w Ostrzeszowie w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie ostrzeszowskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrzeszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 732 00 40

1.5.8.) Numer faksu: 627301771

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatostrzeszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrzeszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie i Zespole Szkół nr 2 w Ostrzeszowie w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie ostrzeszowskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ead75b8c-1f8f-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034029/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach kompleksowego wsparcia kształcenia zawodowego w powiecie ostrzeszowskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie ostrzeszowskim”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312003/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.272.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu IT dla pracowni w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) laptop (dla pracowni gastronomicznej) - 1 szt.
b) oprogramowanie dla gastronomii – 1 szt.
c) projektor – 5 szt.
d) ekran projekcyjny elektryczny – 5 szt.
e) laptop – 5 szt.
f) drukarka + kopiarka – 3 szt.
g) ploter – 1 szt.
h) komputer stacjonarny – 17 szt.
i) monitor – 17 szt.
j) sprzęt nagłośnieniowy mobilny – 2 szt.
k) mikrofon bezprzewodowy – 2 szt.
l) statyw mikrofonowy – 2 szt.
ł) przenośny system nagłośnieniowy – 2 szt.
m) mikser cyfrowy – 2 szt.
n) tablet graficzny – 5 szt.
o) komputer przenośny do obsługi obrabiarki CNC (dla pracowni branży drzewnej) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652120-7 - Projektory wideo

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

30232100-5 - Drukarki i plotery

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

30237450-8 - Tablety graficzne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 116400,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa mebli dla pracowni w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie,
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Biurko komputerowe- sztuk 15, Budynek przebudowanej kotłowni
b) Regulowane biurko komputerowe przystosowane dla osoby niepełnosprawnej – sztuk 1, Budynek przebudowanej kotłowni
c) Krzesło do biurka komputerowego – sztuk 15, Budynek przebudowanej kotłowni
d) Krzesło dla osoby niepełnosprawnej – sztuk 1, Budynek przebudowanej kotłowni
e) Biurko dla nauczyciela – sztuk 5, Budynek przebudowanej kotłowni
f) Stolik 3-osobowy – sztuk 7, Budynek przebudowanej kotłowni
g) Stolik 2-osobowy – sztuk 2, Budynek przebudowanej kotłowni
h) Krzesło szkolne – sztuk 25, Budynek przebudowanej kotłowni,
i) Krzesło konferencyjne – sztuk 103, Budynek przebudowanej kotłowni
j) Stolik uczniowski – sztuk 16, Budynek przebudowanej kotłowni
k) Stół pod drukarkę – sztuk 1, Budynek przebudowanej kotłowni
l) Zestaw mebli – 1 zestaw, Budynek przebudowanej kotłowni
ł) Regał jednostronny – sztuk 1, Budynek przebudowanej kotłowni
m) Szafa na dokumenty / odzież i wyposażenie BHP- sztuk 1,Pracownia branży drzewnej
n) Fotel biurowy – sztuk 1, Pracownia branży drzewnej,
o) Szafa do przechowywania przyrządów pomiarowych oraz materiałów –
sztuk 2,Pracownia branży drzewnej
p) Biurko nauczyciela- sztuk 1, Pracownia branży drzewnej
r) Szafa na materiały i pomoce dydaktyczne – sztuk 2, Pracownia branży drzewnej
s) Krzesło uczniowskie – sztuk 10, Pracownia branży drzewnej
t) Biurko – sztuk 1, Pracownia branży drzewnej
u) Szafa – sztuk 2, Pracownia branży drzewnej
w) Stół restauracyjny – sztuk 24, Pracownia obsługi konsumenta
x) Krzesło- sztuk 24, Pracownia obsługi konsumenta
y) Lada barowa – sztuk 1, Pracownia obsługi konsumenta
z) Stołek barowy - Pracownia obsługi konsumenta – sztuk 3
aa) Regał barowy - Pracownia obsługi konsumenta – sztuk 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39134000-0 - Meble komputerowe

39153000-9 - Meble konferencyjne

39160000-1 - Meble szkolne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 54629,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie,
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Tablica flipchart - sztuk 1, Budynek przebudowanej kotłowni
b) Tablica szkolna zielona – sztuk 2, Budynek przebudowanej kotłowni
c) Gablota oszklona – sztuk 2, Budynek przebudowanej kotłowni
d) Gry edukacyjne do nauk języka angielskiego, (pracownia języków obcych) Budynek przebudowanej kotłowni – sztuk 10, w tym:
d1) Gra planszowa, zadaniem której jest wytłumaczenie różnic pomiędzy czasami angielskimi: PRESENT SIMPLE, PRESENT CONTINUOUS, PRESENT PERFECT, PAST SIMPLE i FUTURE SIMPLE, Poziom A1-B2,W języku angielskim, - sztuk 2
d2) Gra planszowa, zadaniem, której jest wytłumaczenie różnic pomiędzy angielskimi czasami teraźniejszymi, PRESENT SIMPLE AND PRESENT CONTINUOUS, Poziom A1-B2, W języku angielskim – sztuk 2
d3) Gra planszowa zadaniem jest wytłumaczenie różnic pomiędzy angielskimi czasami przeszłymi PAST SIMPLE a PRESENT PERFECT, Poziom A1-B2, W języku angielskim – sztuk 3
d4) Fiszki + Gra Karciana, powtórka do matury rozszerzonej z języka angielskiego, poziom B1-B2, zestaw składający się ze min. 150 kart z trzech kategorii; gramatyka, słownictwo, uzupełnianie zdań – sztuk 3
e) Gry edukacyjne do nauk języka niemieckiego( pracownia języków obcych) Budynek przebudowanej kotłowni – szt. 10, w tym:
e1) BINGO OBRAZKOWE, Gra edukacyjna w języku niemieckim, bingo obrazkowe, gra karciana, sztuk 2,
e2) Edukacyjna gra językowa w karty typu memory oraz Piotruś do nauki niemieckiego: przymiotniki i przeciwieństwa – sztuk 2,
e3) Edukacyjna gra planszowa do nauki niemieckiego w formie konkursu z wiedzy o krajach niemieckojęzycznych - quiz kulturowy – sztuk 2,
e4) Edukacyjna gra w karty do nauki niemieckiego – sztuk 2,
e5) Edukacyjna gra planszowa dla dzieci i młodzieży ucząca praktycznego stosowania zasad gramatyki niemieckiej – sztuk 2
f) Program multimedialny do nauki języka angielskiego (pracownia języków obcych), Budynek przebudowanej kotłowni – sztuk 5, w tym:
f1) Pakiet 5 kursów do kompleksowej i skutecznej nauki języka angielskiego dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych(cd, MP3 plus książka) – sztuk 2,
f2) Multimedialne repetytorium gramatyczne dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych – sztuk 2,
f3) Program multimedialny pozwalający na kompleksowa naukę współczesnego języka angielskiego w oparciu o filmy wideo, obszerne nagrania, ćwiczenia i dialogi – sztuk 1
g) Program multimedialny do nauki języka niemieckiego (pracownia języków obcych, Budynek przebudowanej kotłowni – sztuk 5, w tym:
g1) Plansze interaktywne – sztuk 1,
g2) Multimedialny program do nauki niemieckiego- sztuk 2,
g3) Język niemiecki - licencja na min 20 stanowisk – sztuk 1,
g4) Plansze interaktywne. Szkoła ponadpodstawowa Licencja min 3-stanowiskowa – sztuk 1
h) Tablica akademicka- biała – sztuk 1, pracownia przedmiotów branży budowlanej
i) Tablica suchościeralna – sztuk 1, pracownia przedmiotów branży drzewnej
j) Tablica biała sucho-ścieralna – sztuk 1, pracownia przedmiotów branży drzewnej
k) Tablica flipchart – sztuk 1, pracownia obsługi konsumenta

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524100-8 - Gry edukacyjne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 9600,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa urządzeń i przyborów do pracowni branży budowlanej w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Wstrząsarka do sit, Plus zbiornik pod sito na mokro oraz pokrywa sit na mokro - sztuk 1,
b) Zbiornik pod sita na "sucho” – sztuk 1
c) Pokrywa sit labor.na "sucho" /do przesiewu na sucho – sztuk 1
d) Podstawowy zestaw sit (1mm; 2 mm; 4 mm; 8 mm; 16 mm; 31,5 mm; 63 mm) – 1 zestaw
e) Aparat Vicata – sztuk 1
f) Wagosuszarka – sztuk 1
g) Stożek Abramsa – sztuk 1
h) Rusztowanie warszawskie – sztuk 1
i) Niwelator optyczny – sztuk 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 14300,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa centrum do obróbki drewna i materiałów drewnopodobnych - ploter CNC z oprzyrządowaniem do pracowni branży drzewnej w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Centrum do obróbki drewna i materiałów drewnopochodnych - ploter CNC - sztuk 1,
b) Kompresor sprężonego powietrza do obsługi CNC – sztuk 1,
c) odciąg wiórów /pyłu z obrabiarki CNC – sztuk 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

42123000-7 - Sprężarki

4.5.5.) Wartość części: 105691,05 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa urządzeń i przyborów do pracowni branży drzewnej w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Odkurzacz przemysłowy – sztuk 1
b) Szafa narzędziowa– sztuk 1
c) Maszyna wytrzymałościowa - sztuk 1
d) Suszarka laboratoryjna – sztuk 1
e) Waga laboratoryjna – sztuk 2
f) Waga analityczna– sztuk 2
g) Mikroskop – sztuk 2
h) Wilgotnościomierz – sztuk 2
i) Twardościomierz – sztuk 1
j) Wiskozymetr – sztuk 1
k) Miernik chropowatości – sztuk 1
l) Połyskomierz – sztuk 1
ł) Kubek wpływowy – sztuk 2
m) Miernik pH – sztuk 1
n) Przyrząd do oznaczania wyschnięcia powłok lakierniczych – sztuk 1
o) Mikrometr – sztuk 5
p) Czujnik pomiarowy zegarowy – sztuk 2
r) Stolik pomiarowy z czujnikiem zegarowym – sztuk 1
s) Stoper elektroniczny – sztuk 1
t) Dynamometr - sztuk 2
u) Czujnik do rozstawu zębów pił – sztuk 1
w) Zestaw stolików laboratoryjnych – zestaw 1
x) Taboret laboratoryjny - sztuk 8
y) Stanowiskowy wyciąg powietrza – Dygestorium – sztuk 1
zgodne z PN-EN 14175-2:2006, Dyrektywą 2014/35/UE. Oznaczone znakiem CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

42716200-0 - Suszarki

42923110-6 - Wagi

38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne

38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 132510,39 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa urządzeń i przyborów do pracowni branży gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Wózek kelnerski- 3 półki - sztuk 1,
b) Wózek kelnerski do flambirowania– sztuk 1
c) Podgrzewacz do potraw – sztuk 4, w tym:
c1) Podgrzewacz do potraw okrągły – sztuk 2,
c2) Podgrzewacz do potraw prostokątny – sztuk 2
d) Kociołek elektryczny do zup- sztuk 2
e) Podgrzewacz do talerzy – sztuk 1
f) Witryna chłodnicza– sztuk 1
g) Chłodziarko-zamrażarka – sztuk 1
h) Kuchenka mikrofalowa – sztuk 1
i) Blender barmański – sztuk 1
j) Ekspres do kawy – sztuk 1
k) Ekspres do kawy kolbowy – sztuk 1
l) Dystrybutor napojów zimnych – sztuk 1
ł) Sprzęt do serwowania - patera z kloszem – sztuk 2
m) Sprzęt do serwowania - ekspozytor trzypoziomowy – sztuk 1
n) Stół roboczy z płytą – sztuk 1
o) Zlewozmywak dwukomorowy z instalacją cieplej i zimnej wody – sztuk 1
p) Zmywarka do naczyń – sztuk 1
r) Kostkarka do lodu – sztuk 1
s) Kruszarka do lodu – sztuk 1
t) Wyciskacz do cytrusów – sztuk 1
u) Zestaw POSbistro – sztuk 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

42513220-3 - Lady chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 37840,91 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu IT dla pracowni w Zespole Szkół nr 2 w Ostrzeszowie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) komputer stacjonarny plus akcesoria – 20 szt.
b) monitor – 20 szt.
c) laptop – 1 szt.
d) drukarka – 1 szt.
e) monitor interaktywny – 2 szt.
f) interaktywny flipchart – 1 szt.
g) stacja/ replikator – 1 szt.
h) oprzyrządowanie sieci komputerowej i łącza internetowego – 1 zestaw

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

30232100-5 - Drukarki i plotery

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 124195,11 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa zestawu eksperymentalnego dla pracowni w Zespole Szkół nr 2 w Ostrzeszowie,
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Zestaw eksperymentalny, w tym:
a1) ruter Gpon – szt. 1,
a2) 25 zestawów testerów,
a3) 25 zestawów oprzyrządowania do testowania światłowodów,
a4) Spawarka światłowodowa – szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura światłowodowa

4.5.5.) Wartość części: 12699,19 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa mebli dla pracowni w Zespole Szkół nr 2 w Ostrzeszowie,
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Blat - 2 sztuki, w tym:
a1) blat (1130x75 cm) – 1 szt.
a2) blat (600x75) – 1 szt.
b) Fotel komputerowy – sztuk 21
c) Biurko nauczyciela – sztuk 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39134000-0 - Meble komputerowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 16510,01 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni w Zespole Szkół nr 2 w Ostrzeszowie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Tablice/gabloty – sztuk 3, pracownia programistyczna
b) Mikroskop optyczny stereoskopowy – sztuk 3
c) Lornetka – sztuk 15
d) Palnik spirytusowy – sztuk 2
e) GPS – sztuk 1
f) Mapa ścienna płyt litosfery – sztuk 1
g) Kompas geologiczny – sztuk 1
h) Mapa ścienna ogólnogeograficzna – polityczna – sztuk 1
i) Tablica edukacyjna - profile glebowe – sztuk 1
j) Przyrządy do mierzenia składników pogody – sztuk 3
k) Tablica z układem współrzędnych – sztuk 1
l) Zestaw przyrządów do tablicy – 1 zestaw
ł) Bryły geometryczne – 2 zestawy
m) Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych – sztuk 1
n) Szkielety brył geometrycznych – 2 zestawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 11952,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części I zamówienia dwie oferty Wykonawców: Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa z ceną 295 753,50 zł brutto oraz GREY DOT Sp. z o.o. Al. Wojska Polskiego 27 lok. 26, 01-515 Warszawa z ceną 169 561,01 zł brutto przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 133 263,77 zł brutto, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169561,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295753,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80362,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86722,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80362,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DŁUGOSZ WELDING COMPANY PAWEŁ DŁUGOSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5060052457

7.3.4) Miejscowość: OWNIA 63, RYKI

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80362,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części III zamówienia Zamawiający
zdecydował o zwiększeniu pierwotnej kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
11 809,00 zł brutto do kwoty 13 000,00 zł brutto.
Oferta z najniższą ceną w części III zamówienia tj. oferta PUH Meritum Adam Kruk Ul. Struga 29, Lublin
20-709 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy PZP. Oferta
Wykonawcy F.H. AKS Kazimierz Szczygielski ul. Jagiellońska 2 37-200 Przeworsk została odrzucona
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona
2a, 01-237 Warszawa z ceną 50 208,60 zł brutto przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 13 000,00 zł brutto, a zamawiający nie może zwiększyć
tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50208,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50208,60 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27499,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27499,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27499,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.3) Ulica: Pl. Solny 14a/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27499,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239998,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMSOLUTIONS sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010437587

7.3.3) Ulica: Kolejowa 311

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części VI zamówienia oferta z najniższą ceną tj. oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i pkt 10 ustawy Pzp. Pozostałe dwie oferty Wykonawców: Supply24 Sp. z o.o., Pl. Solny 14a/3, 50-062 Wrocław z ceną 209 999,13 zł brutto oraz Testlab Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa Ul. Ks. Jeremiego 21, 05-080 Izabelin z ceną 385 522,59 zł brutto przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 162 987,78 zł brutto, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209999,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385522,59 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64419,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64464,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64419,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C. P. Wielgo H. Widomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64419,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części VIII zamówienia dwie oferty Wykonawców: Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa z ceną 270 661,50 zł brutto oraz GREY DOT Sp. z o.o. Al. Wojska Polskiego 27 lok. 26, 01-515 Warszawa z ceną 165 474,11 zł brutto przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 127 168,09 zł brutto, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165474,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270661,50 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części IX zamówienia jedyna oferta Wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa z ceną 146 062,50 zł brutto przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 15 620,00 zł brutto, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146062,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146062,50 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30381,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30381,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30381,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER MICHAŁ BENKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454

7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 59B/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30381,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15954,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Meritum Adam Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120316034

7.3.3) Ulica: Struga 29

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-709

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.