Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364232/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania i rozwoju aplikacji do zarządzania danymi biznesowymi, aplikacji MS POWER BI, aplikacji Pimcore
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badawczo - rozwojowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania i rozwoju aplikacji do zarządzania danymi biznesowymi, aplikacji MS POWER BI, aplikacji Pimcore2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af7d985d-3994-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087497/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Utrzymanie i rozwój systemu Kokpit Zarządczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364232/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.201.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa Utrzymania i Rozwoju obejmuje (usługa utrzymania, usługa rozwoju w pakiecie miesięcznym, oraz opcjonalny roczny pakiet dodatkowych godzin rozwojowych – do wykorzystania w trakcie trwania umowy):
• Usługa Utrzymania (stałe miesięczne wynagrodzenie za usługę),
• Miesięczny pakiet godzin rozwojowych: 10 roboczogodzin (stałe miesięczne wynagrodzenie za usługę),
• Roczny pakiet dodatkowych godzin rozwojowych: 220 roboczogodzin (do opcjonalnego wykorzystania w miarę potrzeb Zamawiającego).
W ramach Usługi Utrzymania Wykonawca powinien świadczyć dla zamawiającego usługi w następującym zakresie:
a) bieżące konsultacje w zakresie użytkowania aplikacji,
b) realizacja zleconych prac konfiguracyjnych i naprawczych w aplikacji,
c) kontrola nad poprawnością funkcjonowania mechanizmów synchronizacji bazy danych aplikacji z centralną bazą danych,
d) usuwanie usterek zgodnie z SLA zapisanymi w Umowie.
W ramach Usługi Rozwoju Wykonawca powinien świadczyć dla zamawiającego usługi w następującym zakresie:
a) Rozszerzenie i modyfikacja dotychczas wykorzystywanych formularzy sprawozdawczych o nowe atrybuty;
b) Przygotowanie nowego obszaru sprawozdawczości oraz formularza sprawozdawczego z nim związanego;
c) Usprawnienia funkcjonalności związanych z wypełnianiem, zatwierdzaniem oraz modyfikowaniem treści formularzy.
2. Usługa Utrzymania i Rozwoju aplikacji MS Power BI*:
Usługa Utrzymania i Rozwoju obejmuje (usługa utrzymania, usługa rozwoju w pakiecie miesięcznym, oraz opcjonalny roczny pakiet dodatkowych godzin rozwojowych – do wykorzystania w trakcie trwania umowy):
• Usługa Utrzymania (stałe miesięczne wynagrodzenie za usługę),
• Miesięczny pakiet godzin rozwojowych : 20 roboczogodzin (stałe miesięczne wynagrodzenie za usługę),
• Roczny pakiet dodatkowych godzin rozwojowych : 315 roboczogodzin (do opcjonalnego wykorzystania w miarę potrzeb Zamawiającego).
W ramach Usługi Utrzymania, w zależności do wybranego pakietu, Wykonawca powinien świadczyć dla Zamawiającego usługi w następującym zakresie:
a) analiza i development źródła danych, modelu danych oraz raportów funkcjonujących w aplikacji MS Power BI,
b) bieżące konsultacje w zakresie użytkowania usługi MS Power BI oraz administracji infrastrukturą,
c) analiza zleconych zagadnień i aktywny rozwój aplikacji na poziomie modelu, danych i wizualizacji ;
d) integracje i baza danych – realizacja zleconych prac w obszarze rozwoju centralnej bazy danych będącej źródłem danych dla usługi MS Power BI oraz prac integrujących tą bazę z innymi systemami (np. aplikacją do zarządzania danymi biznesowymi);
e) wsparcie w zarządzaniu grupami użytkowników;
W ramach Usługi Rozwoju Wykonawca powinien świadczyć dla zamawiającego usługi w następującym zakresie:
a) Aktualizacja modelu danych związana z modyfikacją zakresu atrybutów w formularzach sprawozdawczych;
b) Integracja modelu danych z nowymi bazami danych
c) Przygotowanie nowych dashboardów w już istniejącym raporcie/obszarze roboczym;
d) Rozbicie dotychczas funkcjonującego raportu na odrębne raporty obszarowe wraz z przygotowaniem grup uprawnień dla tych raportów, analogicznych do tych funkcjonujących obecnie.
3. Usługa Utrzymania i Rozwoju aplikacji Pimcore
Usługa Utrzymania i Rozwoju obejmuje (usługa utrzymania, usługa rozwoju w pakiecie miesięcznym, oraz opcjonalny roczny pakiet dodatkowych godzin rozwojowych – do wykorzystania w trakcie trwania umowy):
• Usługa Utrzymania (stałe miesięczne wynagrodzenie za usługę),
• Miesięczny pakiet godzin rozwojowych : 24 roboczogodzin (stałe miesięczne wynagrodzenie za usługę),
• Roczny pakiet dodatkowych godzin rozwojowych : 384 roboczogodzin (do opcjonalnego wykorzystania w miarę potrzeb Zamawiającego).
W ramach Usługi Utrzymania Wykonawca powinien świadczyć dla Zamawiającego usługi
w następującym zakresie:
• Utrzymanie aplikacji Pimcore służącej do zarządzania katalogiem produktów, usług i praw własności intelektualnej, których model danych został zaprezentowany w załączniku nr 3.
W ramach Usługi Rozwoju, w zależności do wybranego pakietu, Wykonawca powinien świadczyć dla Zamawiającego usługi w następującym zakresie:
a) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Aplikacji i usuwania zgłaszanych Błędów
z wyłączeniem odpowiedzialności za błędy spowodowane modyfikacją Kodu Źródłowego Aplikacji przez Zamawiającego lub stronę trzecią, jeśli nie były autoryzowane przez Wykonawcę,
b) aktualizacja oprogramowania do najnowszej oficjalnej wersji wydanej przez producenta oprogramowania,
c) rozwiązywanie zgłaszanych incydentów, bazując na dostępnej wiedzy i posiadanym doświadczeniu,
d) wykonywanie prac konfiguracyjnych i programistycznych związanych z usuwaniem usterek, realizacja poprawek utrzymaniowych (np. błędy migracji, blokady systemowe itd),
e) wykonywanie drobnych zmian rozwojowych,
f) administrowanie środowiskiem aplikacyjnym,
g) udzielanie odpowiedzi i prowadzenie konsultacji w zakresie wiedzy eksperckiej obszaru
zaawansowanych aspektów technicznych i systemowych,
h) obsługa reklamacji użytkowników dla rozwiązanych incydentów i Zleceń Standardowych,
i) zamykanie rozwiązanych incydentów i Zleceń Standardowych,
j) wykonanie na żądanie Zamawiającego, nie częściej niż raz w kwartale, dodatkowego przeglądu poprawności konfiguracji Aplikacji,
k) świadczenie usługi asysty technicznej przy:
wdrożeniu zmian rozwojowych realizowanych przez innych podwykonawców, w tym autoryzacja ich prac,
realizacji i wdrożeniu małych zmian rozwojowych,
wdrożeniu zmian konfiguracyjnych realizowanych przez innych podwykonawców w tym autoryzacja ich prac,
realizacji i wdrożeniu małych zmian konfiguracyjnych,
realizacji testów wewnętrznych i akceptacyjnych realizowanych przez Zamawiającego,
realizacji planowanych prac związanych z instalacją aktualizacji, instalacją poprawek
i restartach aplikacji.
l) prace związane z integracją z systemami zewnętrznymi,
m) migracja danych z dostarczonych przez zamawiającego plików xlsx i csv oraz zapewnienie ich spójności, integralności i wysokiej jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762292,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762292,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 762292,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omega Code Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252506807
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 94
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 762292,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Rozbudowa systemu NAC
- Dostawa, wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Świadczenie usługi wsparcia realizowanej przez inżyniera TAM (Technical Adoption Manager) do Oprogramowania Vmware posiadanego przez Zamawiającego na okres 24 miesięcy.
- Usługi: wsparcia, analityczne i rozwojowe dotyczące automatyzacji procesów w UCK z wykorzystaniem posiadanej platformy
- Usługi z zakresu opieki administracyjnej nad systemem informatycznym oraz wsparcie dla Zamawiającego w zakresie cyberbezpieczeństwa (niebędące usługą SOC)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.