eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźMontaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji
Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42/25 47 000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-lodz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji
Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b40016f-ffdc-41fa-93a9-c9fba0d5f694

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119044/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.35.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakup wraz z montażem infrastruktury podwyższającej stan
bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli
dostępu:
1. Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty Łódź, ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 105
2. Urząd Skarbowy Łódź-Widzew ul. Papiernicza 7
3. Urząd Skarbowy w Głownie ul. Ludwika Norblina 2
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską,
osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe)
pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakup wraz z montażem infrastruktury podwyższającej stan
bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli
dostępu:
1. Urząd Skarbowy w Bełchatowie ul. Józefa Piłsudskiego 18
2. Urząd Skarbowy w Łasku ul. 9 Maja 31
3. Urząd Skarbowy w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 34
4. Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli ul. Zielona 15
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską,
osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe)
pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 114634,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakup wraz z montażem infrastruktury podwyższającej stan
bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli
dostępu:
1. Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej ul. Juliusza Słowackiego 4
2. Urząd Skarbowy w Opocznie ul. Piotrkowska 14
3. Urząd Skarbowy w Skierniewicach ul. Czerwona 22
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską,
osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe)
pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 101626,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli
dostępu:
1. Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Troczewskiego 12
2. Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską,
osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe)
pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 88617,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95878 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149667,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95878 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complex II Waldemar Spież,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729 020 59 83

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opis powierzonej części zamówienia: montaż stolarki aluminiowej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95878 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113528,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163305,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113528,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complex II Waldemar Spież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729 020 59 83

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opis powierzonej części zamówienia: montaż stolarki aluminiowej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113528,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98313,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138185,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98313,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complex II Waldemar Spież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729 020 59 83

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opis powierzonej części zamówienia: montaż stolarki aluminiowej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98313,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82435,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116312,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82435,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complex II Waldemar Spież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729 020 59 83

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opis powierzonej części zamówienia: montaż stolarki aluminiowej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82435,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.