Og³oszenie z dnia 2023-09-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00487200/01 - Wynik z dnia 2023-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie miêdzynarodowego transportu wystawy Morowe Powietrze na potrzeby jej prezentacji w Mediolanie, we W³oszech.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agorska@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie miêdzynarodowego transportu wystawy Morowe Powietrze na potrzeby jej prezentacji w Mediolanie, we W³oszech.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-710c2d0f-5636-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00401636
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00111183/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.41 Kompleksowa us³uga transportu wystawy "Foul Air" do Mediolanu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://iam.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga za³o¿enia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zosta³y szczegó³owo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostêpna na Platformie w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówieñ publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca siê jej aktualn± wersjê;
4) w³±czona obs³uga JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytuj±cy pliki .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Adama Mickiewicza z siedzib± w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 25, 00-560 Warszawa, NIP:701-00-10-966, REGON: 140470071.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@iam.pl, tel. (+48) 22 44 76 100.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/IAM/2023/08
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 645500 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 30894,31 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie miêdzynarodowego transportu wystawy Morowe powietrze na potrzeby jej prezentacji w Mediolanie, we W³oszech. Transport obiektów artystycznych do wystawy Morowe powietrze w siedmiu skrzyniach zapewnionych przez Zamawiaj±cego, na trasie Warszawa – Oroñsko – Mediolan (W³ochy), wy³adunek skrzyñ na miejscu w Mediolanie. Nastêpnie za³adunek skrzyñ po zakoñczeniu wystawy i transport powrotny na trasie Mediolan – Oroñsko - Warszawa. Ubezpieczenie obiektów artystycznych do wystawy podczas transportu i transportu. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60000000-8 - Us³ugi transportowe (z wy³±czeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-05
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê Koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na specjalistycznym transporcie miêdzynarodowym tj. transporcie obiektów muzealnych lub artystycznych lub wystaw na kwotê minimum 15 000 z³ brutto.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± (koordynatorem), posiadaj±c± do¶wiadczenie w koordynacji nastêpuj±cych dzia³añ: przygotowaniu dokumentów transportowych oraz specjalistycznym transporcie miêdzynarodowym tj. transporcie obiektów muzealnych lub artystycznych lub wystaw. Wymienione wy¿ej dzia³ania musz± dotyczyæ co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na miêdzynarodowym transporcie obiektów muzealnych lub artystycznych, lub wystaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 6 do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2. wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) w przypadku gdy upowa¿nienie do podpisywania oferty, o¶wiadczeñ, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postêpowaniu i zaci±gania zobowi±zañ w wysoko¶ci odpowiadaj±cej cenie oferty wynika z pe³nomocnictwa - winno byæ ono udzielone (podpisane) przez osobê/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do w³a¶ciwego rejestru, oraz do³±czone do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1 . Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zosta³ szczegó³owo opisany w paragrafie 6 PPU.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://iam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-26 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug na realizacjê zadania pn. "Poprawa jako¶ci realizowanych w Polsce badañ przesiewowych" dla Centralnego O¶rodka Koordynuj±cego. TP-269/23/MSZ.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od nieruchomo¶ci administrowanych przez Nadwi¶lañski Oddzia³ Stra¿y Granicznej w Warszawie.
- Dostarczanie energii cieplnej do obiektów Zamawiaj±cego w okresie od 01.01.2024 - 31.12.2024
- Dostawa monta¿ i uruchomienie jednostek modu³owych UPS wraz z bateriami oraz wykonanie wizualizacji systemu monitoringu parametrów technicznych.
- Przygotowanie i opracowanie projektu graficznego i wersji elektronicznej wraz z drukiem oraz dostaw±: plakatów i ulotek, a tak¿e czterech publikacji edukacyjnych
- Remont 16 pomieszczeñ oraz 3 wêz³ów sanitarnych w budynku nr 1 przy ul. Królewskiej 1/7 w Warszawie na terenie K-3541
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów z niepe³nosprawno¶ci± do Zespo³u Szkó³ Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opiek±, w roku szkolnym 2023/2024 (w okresie od 02.01.2024 do 21.06.2024 )
- Kompleksowa us³uga w Pawilonie Edukacyjnym Kamieñ, w zakresie ochrony, recepcji, sprz±tania i transportu
- ¦wiadczenie us³ugi transportu na terenie miasta Poznania i Polski dla Teatru Muzycznego w Poznaniu
- Dowóz dzieci /uczniów z niepe³nosprawno¶ciami do placówek o¶wiatowych w Zamo¶ciu w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zabezpieczeniem opieki podczas przewozu
- Dowo¿enie i odwo¿enie uczniów do Szko³y Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2023/2024
- "Przewóz osób do ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w 2024 roku"
wiêcej: Us³ugi transportowe (z wy³±czeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.