Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozb. wraz z moder. energ. budynku adm. - biur. zlok. przy ul. Pstrowskiego 28b w Olsztynie - EtapIV: Rbplanowanedowykonania w 2022 r. - hydroizolacja oraz term. stropodachu budynku na poz. 2 bryłyA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895261900
1.5.8.) Numer faksu: 895399876
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw.olsztyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozb. wraz z moder. energ. budynku adm. - biur. zlok. przy ul. Pstrowskiego 28b w Olsztynie - EtapIV: Rbplanowanedowykonania w 2022 r. - hydroizolacja oraz term. stropodachu budynku na poz. 2 bryłyA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b644ba6e-504b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Powyższy zakres robót odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia podobnego i jest zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia podstawowego, obejmujących wykonanie hydroizolacji oraz termoizolacji przegród zewnętrznych budynku, robót elewacyjnych oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu przyległego, wraz z branżami towarzyszącymi i robotami wykończeniowymi, na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
Wykonanie ww. robót jest kontynuacją części globalnego zamierzenia budowlanego jakim jest „Rozbudowa wraz z modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie”.
Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia podobnego niż podstawowego. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej oraz SIWZ. Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią termin i cenę wykonania takiego zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b644ba6e-504b-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/NZP.NA/WR-7/3220/144/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego stanowi Etap IV: „Roboty budowlane planowane do wykonania w 2022 roku”, jako roboty podobne polegające na wymianie kolejnej stolarki zewnętrznej budynku, przewidzianej do wymiany w kolejnych etapach realizacyjnych. Przedmiotowy zakres robót ujęto w szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Roboty będą zlecone do realizacji Wykonawcy na podstawie odrębnej umowy jako zamówienie podobne, po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 214
2
ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp z 11 września 2019r. oraz dysponowaniu przez Zamawiającego na ten cel wystarczającymi środkami finansowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188617,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188617,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188617,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Przem - Bud Przemysław szkudelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451806235
7.3.3) Ulica: ul. Strzelca 36
7.3.4) Miejscowość: Tomaszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-034
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PRZEM-BUD PRZEMYSŁAW SZKUDELSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PRZEM-BUD PRZEMYSŁAW SZKUDELSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 58 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa nr 3/2025 drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Dostawa jednorazowa leków z medycyny ludzkiej dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych - prace budowlane i wykończeniowe w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie
- Dostawa pompy do kontrapulsacji
- Implanty stosowane w korekcji kręgosłupa z opcją zastosowania prętów magnetycznych dzieci oraz śruby biowchłanialne
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- "Utwardzenie placu z kostki betonowej na działce 47/9 w Jodłownie"
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.