eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od I do II w ramach projektu "RaP STEAM



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od I do II w ramach projektu „RaP STEAM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od I do II w ramach projektu „RaP STEAM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-113b605f-28c3-47f5-a166-452bdfc81784

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa owoców i warzyw dla PZPW w Rz-wie na 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian. Działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania, dotyczy części 1-2

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 730444,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek
Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od I do II w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i
programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.
Część 1 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w
Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa
podkarpackiego” – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane owocowe i warzywa stanowiące przedmiot zamówienia winny być całe,
zdrowe (bez oznak gnicia i pleśni), czyste, odpowiednio dojrzałe ale nie przejrzałe, praktycznie wolne od szkodników
i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, wolne od oznak zwiędnięcia i
wysuszenia pod względem kształtu, rozmiaru i wybarwienia muszą spełniać wymogi cechy odmianowej.
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia
przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań,
toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy
materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się
w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 40581,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek
Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od I do II w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i
programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.
Część 2 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w
Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa
podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane owocowe i warzywa stanowiące przedmiot zamówienia winny być całe,
zdrowe (bez oznak gnicia i pleśni), czyste, odpowiednio dojrzałe ale nie przejrzałe, praktycznie wolne od szkodników
i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, wolne od oznak zwiędnięcia i
wysuszenia pod względem kształtu, rozmiaru i wybarwienia muszą spełniać wymogi cechy odmianowej.
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia
przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań,
toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy
materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się
w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 7102,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od I do II w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.


Część 3 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82.


2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane owocowe i warzywa stanowiące przedmiot zamówienia winny być całe, zdrowe (bez oznak gnicia i pleśni), czyste, odpowiednio dojrzałe ale nie przejrzałe, praktycznie wolne od szkodników
i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, wolne od oznak zwiędnięcia i wysuszenia pod względem kształtu, rozmiaru i wybarwienia muszą spełniać wymogi cechy odmianowej.
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 21440,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od I do II w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.


Część 4 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206.

2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane owocowe i warzywa stanowiące przedmiot zamówienia winny być całe, zdrowe (bez oznak gnicia i pleśni), czyste, odpowiednio dojrzałe ale nie przejrzałe, praktycznie wolne od szkodników
i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, wolne od oznak zwiędnięcia i wysuszenia pod względem kształtu, rozmiaru i wybarwienia muszą spełniać wymogi cechy odmianowej.
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 3920,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48238,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48238,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48238,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bombik spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170423481

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48238,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, tym samym z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty w zakresie Części 2 w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu, to zgodnie z przywołaną normą istnieją przesłanki unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26392,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26392,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26392,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bombik spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170423481

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26392,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, tym samym z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty w zakresie Części 4 w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu, to zgodnie z przywołaną normą istnieją przesłanki unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.