eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieDOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA KPW ¦WINOUJ¦CIE



Og³oszenie z dnia 2022-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
DLA KPW ¦WINOUJ¦CIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Portu Wojennego ¦winouj¶cie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Steyera 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
DLA KPW ¦WINOUJ¦CIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7e9a6fd4-5041-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00401245

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00071753/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/kpws

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: opisano szczegó³owo w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO opisana w SWZ w Rozdziale V

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/KPW/¯YWN/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla KPW ¦winouj¶cie” zgodnie
z formularzem ofertowym i cenowym okre¶lonym w za³±czniku nr 1 i 1a do SWZ.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów zawarty jest w za³±czniku nr 3 do niniejszej SWZ - do pobrania osobno.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

opisano szczegó³owo w Rozdziale IX pkt 8

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
a)obowi±zuj±cej decyzji administracyjnej w³a¶ciwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1753) lub
obowi±zuj±cej decyzji administracyjnej w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia nie zwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty pochodzenia zwierzêcego, nie objête urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. z 2020, poz. 2021), lub
za¶wiadczenia o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji i zatwierdzania zak³adów produkuj±cych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1251).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania, Zamawiaj±cy ¿±da:
a)posiadania wdro¿onego systemu HACCP potwierdzonego jednym
z nastêpuj±cych dokumentów:
•certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadaj±ce akredytacje
i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzib± w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju
albo
•za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego sytemu HACCP. Przed³o¿one za¶wiadczenie winno potwierdzaæ, ¿e Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.)
albo
•protokó³ z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1.Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia – art. 107 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych.
2.W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania, Zamawiaj±cy ¿±da:
a)posiadania wdro¿onego systemu HACCP potwierdzonego jednym
z nastêpuj±cych dokumentów:
•certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadaj±ce akredytacje
i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzib± w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju
albo
•za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego sytemu HACCP. Przed³o¿one za¶wiadczenie winno potwierdzaæ, ¿e Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.)
albo
•protokó³ z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spó³ki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty (orygina³ w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu ( je¿eli dotyczy), brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art.455 ust.1 ustawy PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w n/w przypadkach:
1)zmiana asortymentu przewidzianego w umowie na inny asortyment w niej przewidziany z zastrze¿eniem, ¿e nie mo¿e ulec zmianie warto¶æ ca³ej umowy. Zmiana mo¿e dotyczyæ rodzaju asortymentu a tak¿e jego ilo¶ci,
2)zmiany ilo¶ci, warto¶ci i czêstotliwo¶ci dostaw w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osi±gania wy¿szych stanów gotowo¶ci bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klêsk ¿ywio³owych, restrukturyzacji si³ zbrojnych, kryzysu, zagro¿enia lub wojny lub innych zadañ postawionych Zamawiaj±cemu przez organa w³adzy pañstwowej). Wykonawca zagwarantuje bezp³atny dowóz towaru oraz zwiêkszenie ilo¶ci (wg stawek cen jednostkowych obowi±zuj±cych zgodnie z niniejsz± umow±) i czêstotliwo¶ci dostaw do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zostanie poinformowany o powy¿szym na pi¶mie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem,
3)wyd³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
4)zmiany osób reprezentuj±cych Zamawiaj±cego i Wykonawcê z przyczyn losowych,
5)zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmiana podwykonawcy uczestnicz±cego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca okre¶li go, co do to¿samo¶ci w ofercie,
6)zmniejszenia ilo¶ci, warto¶ci i czêstotliwo¶ci dostaw w stosunku do ilo¶ci, warto¶ci i czêstotliwo¶ci przyjêtych w umowie maksymalnie do 20 %,
7)zmiana ceny umownej tylko i wy³±cznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowi±zuj±ca od terminu wprowadzenia tych zmian.
2. Strony zgodnie przewiduj± równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku gdy stopieñ inflacji og³oszony przez GUS przekroczy 10 punktów procentowych w stosunku do terminu zawarcia umowy, przy czym zmiana umowy w tym przypadku mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przeprowadzeniu przez strony negocjacji cenowych za¶ ciê¿ar dowodu implikuj±cego tê zmianê spoczywa na Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/kpws

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.