eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu "Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Somianka-Parcele 16B

1.5.2.) Miejscowość: Somianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 741 87 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cea5f15-0da7-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026840/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282023/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Kz.272.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137219,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 36259,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Dostawa switchów, serwera do wykonywania kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem, FortiAnalyzera wraz ze szkoleniem dla pracownika Gminy z obsługi ww. sprzętów". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 70700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Opracowanie dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa JST zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej". Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212000-3 - Usługi audytu

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.5.5.) Wartość części: 24260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39222,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39222,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39222,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184

7.3.3) Ulica: Przerwana 11A lok 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-484

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39222,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120467,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120467,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120467,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sensum Artur Gajo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251818647

7.3.3) Ulica: Stanin 41

7.3.4) Miejscowość: Stanin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-422

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca przewiduje wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę w następującej treści:

Zakres: Szkolenie dla pracownika Gminy z obsługi sprzętów oraz cyberbezpieczeństwa.
Nazwa Podwykonawcy: Altcom Bartosz Polak. ul. Pułtuska 29/5. 07-200 Wyszków, NIP: 7621590711, REGON: 140320265


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120467,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. W myśl art. 255 pkt. 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, kiedy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W myśl art. 226 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składania ofert.
Cześć III postępowania- uzasadnienie faktyczne unieważnienia
W postępowaniu Zamawiający otrzymał 2 oferty złożone w terminie składania ofert są to:
1. NT GROUP Sp. z o.o., ul. Pomorska 65, 90-218 Łódź, opiewająca na kwotę 8 856,00 zł brutto.
2. MARWIK Marek Woźniak, os. Orłowiec 52/12, 44-280 Rydułtowy, opiewająca na kwotę 3 723,00 zł brutto.
W ramach części III postępowania została złożona również oferta firmy Human, Information & Technology Sp. z o.o., ul. Chełmska 14/14 po terminie składania ofert. Oferta złożona została dnia 10.08.2022 r. o godzinie 12:02:34 za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/somianka . Termin składania ofert upłynął 10.08.2022 r., o godzinie 12:00. W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, oferta podlega odrzuceniu z postępowania.
Zamawiający wymagał od Wykonawców wykonania koncepcji zadania „Wykonanie i wdrożenie SZBI”. Było to jednym z kryterium oceny ofert. Poniżej opis niniejszego kryterium.
„maksymalna liczba punktów wynosi 3.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w postaci liczby całkowitej.
Punkty przyznane zostaną dla każdej z ofert poprzez przyznanie jednej z czterech ocen:
B1) nieakceptowalna - 0 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja nie uwzględnia w pełni wymagań SIWZ.
B2) akceptowalna - 1 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja jest poprawna, dostatecznie odnosi się do każdego aspektu wskazanego przez Zamawiającego.
B3) dobra - 2 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja pokazuje przeprowadzenie analizy w stosunku do każdego aspektu wskazanego przez Zamawiającego.
B4) bardzo dobra - 3 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja pokazuje przeprowadzenie pogłębionej analizy w stosunku do każdego aspektu wskazanego przez Zamawiającego i ponadto zawiera pewne propozycje stanowiące wartość dodaną dla przedsięwzięcia.
W przypadku, gdy w ramach tego kryterium oferta otrzyma 0 pkt możliwych do uzyskania punktów – zostanie odrzucona z uwagi na to, że jest nieakceptowalna.”
Zamawiający nie zawarł konkretnych wytycznych w jaki sposób Wykonawcy mieliby wykonać daną koncepcję. W szczególności Zamawiający nie określił wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych, które powinni złożyć w celu potwierdzenia zgodności oferowanej usługi (koncepcji) z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryterium oceny ofert. W związku z powyższym, Zamawiający nie jest w stanie merytorycznie ocenić złożone oferty przez Wykonawców. Jest to wada niemożliwa do usunięcia w toku prowadzenia postępowania, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część III postępowania „Opracowanie dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa JST zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej” na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.
Mając na uwadze art. 260 ust. 2 PZP Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1 PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/somianka .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.