eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi serwisowania samochodów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowania samochodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 125

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.tdt.gov.pl/postepowania/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dozór w zakresie transportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisowania samochodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c654244-1965-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330629/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi serwisowania samochodów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 23/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez TDT oraz Oddział Terenowy TDT w Warszawie
ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa
Ilość: 32 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 56967,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Lublinie
Al. Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin
Ilość: 11 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 16276,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT oraz Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków
Ilość: 14 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 43552,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków
Ilość: 5szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 26829,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Katowicach ul. Cedrowa 8, 40-181 Katowice
Ilość: 25 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 67743,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Renault użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk
Ilość: 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 35772,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań
Ilość: 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 21105,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Szczecinie
ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin
Ilość: 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64907,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64907,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64907,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DYNAMICA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120523080

7.3.3) Ulica: Jawornik 525

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70069,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19713,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19713,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19713,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G&G AUTO Lublin sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430531569

7.3.3) Ulica: Piasecka 18

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20019,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 3 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w odniesieniu do tej części zamówienia.
W przedmiotowej części postępowania wpłynęły dwie oferty, które została odrzucone, tj.:
1) OFERTA złożona przez: S PLUS Sp. z o. o. - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
2)OFERTA złożona przez: Porsche Inter Auto Polska Sp. z o. o. - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 4 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w odniesieniu do tej części zamówienia.
W przedmiotowej części postępowania wpłynęła jedna oferta S PLUS Sp. z o. o., która została odrzucone na podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76450,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76450,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76450,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe Maria Śliwka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240912637

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 94

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-519

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83323,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 6 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w odniesieniu do tej części zamówienia.
W przedmiotowej części postępowania wpłynęły dwie oferty, które została odrzucone, tj.:
1) OFERTA złożona przez: S PLUS Sp. z o. o. - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
2)OFERTA złożona przez: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ZDUNEK” Sp. z o. o. - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 7 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w odniesieniu do tej części zamówienia.
W przedmiotowej części postępowania wpłynęły dwie oferty, które została odrzucone, tj.:
1) OFERTA złożona przez: S PLUS Sp. z o. o. - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
2)OFERTA złożona przez:Porsche Inter Auto Polska Sp. z o. o. - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 8 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w odniesieniu do tej części zamówienia.
W przedmiotowej części postępowania wpłynęły dwie oferty, które została odrzucone, tj.:
1) OFERTA złożona przez: S PLUS Sp. z o. o. - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
2)OFERTA złożona przez: Grupa Cichy-Zasada Sp. z o. o. sp. j., - podstawa odrzucenia oferty to art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na
niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.