eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MakówŚwiadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla szkół w gminie Maków



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla szkół w gminie Maków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 8310846

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminamakow.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania/1853

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla szkół w gminie Maków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8157e7-f325-4c72-ba34-fcb60ce76d48

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055004/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia posiłków dla szkół w Gminie Maków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363516

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OW.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 369092,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla szkół w gminie Maków w roku szkolnym 2025-2026.

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie jednego ciepłego posiłku dziennie:
Obiad jednodaniowy: zupa lub drugie danie na przemian / w tygodniu 2 razy drugie danie i 3 razy zupa,
w następnym tygodniu 3 razy drugie danie i 2 razy zupa/ dla dzieci w oddziałach przedszkolnych oraz uczniów klas
I –VIII.

1. Ilość uczniów (minimalna i maksymalna):
a) SP Maków- 80-155 uczniów
b) SP Pszczonów- 30-50 uczniów
c) SP Słomków- 15-20 uczniów
d) SP Wola Makowska- 20-45 uczniów

Szacunkowe ilość posiłków mają jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu podanej ilości posiłków. Liczba wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci w poszczególnych szkołach.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% wskazanych wartości. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.

2. Określenie, gdzie i kiedy mają być dostarczane posiłki:
2.1. SP Maków- 96-124 Maków, ul. Akacjowa 2, godz. 11:00
2.2. SP Pszczonów- 99-420 Łyszkowice, Pszczonów 53 godz. 11:00
2.3. SP Słomków, 96-124 Maków, ul. Głowna 68 w Słomkowie, godz. 10:30
2.4. SP Wola Makowska, 96-124 Maków, Wola Makowska 25b, godz. 10:30

3. Dzienną ilość posiłków Zamawiający ustali z Wykonawcą w danym dniu do godziny 9:00.

4. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Sporządzanie odpowiedniej liczby posiłków obiadowych odbywać się będzie na podstawie dziennego zamówienia dostarczonego
Wykonawcy do godz. 9:00 przez dyrektora szkoły.

5. Wykonawca będzie dostarczał posiłki w pojemnikach zgodnie z obowiązującymi przepisami w opakowaniach do kontaktu z żywnością oraz certyfikatem, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej
temperatury i jakości przewożonych potraw. Posiłki tj. zupa, drugie danie pakowane będą dla każdego ucznia/dziecka w oddzielnym pojemniku. Pozostałe posiłki tj. śniadania i podwieczorki powinny być dostarczane w pojemnikach gwarantujących utrzymanie temperatury i jakości przewożonych potraw. Posiłki będą wydawane dzieciom przez personel szkoły w wyznaczonych miejscach.

6. Posiłki dostarczane będą przez Wykonawcę własnym transportem w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. O czystość termosów dbać będzie dostawca posiłków. Dostawa musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno – higieniczne, dostarczane posiłki muszą być gotowe do spożycia bez konieczności dodatkowych przygotowań.

7. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny, fax-em bądź e-mail w godzinach pracy zamawiającego z upoważnionym pracownikiem Wykonawcy.

8. Zupa o pojemności nie mniejszej niż 350 gram,

9. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 470 gram:
9.1. ziemniaki/kasza/ryż/makaron (200 g)
9.2. mięso/ryba (120 g)
9.3. surówka (150 g) dopuszcza się również na drugie danie: pierogi, naleśniki, kopytka, krokiety itp.

10. Zamawiający wymaga, aby:
10.1. w ciągu tygodnia drugie danie obejmowało 3 razy lub 2 /zależnie od tygodnia/ :danie mięsne, 1 danie jarskie (pierogi, naleśniki, kopytka, makaron itp.), 1 danie rybne. Zamawiający nie dopuszcza dań rybnych z przetworzonej ryby. Dopuszczalne jest jedynie dania zawierające filet rybny. Ponadto kompot albo sok.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421467,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421467,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421467,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering 7 heaven Kamil Krzykacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361684892

7.3.3) Ulica: Lelewela 2

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421467,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.