Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282531/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
EKO PARK - ekologiczny rodzinny plac zabaw i ogrody deszczowe w Parku Repeckim w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śniadeckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-604
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32-3901206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.repty.pl/postepowanie-tryb-podstawowy-bez-negocjacji-gcrzp-15-504-01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EKO PARK - ekologiczny rodzinny plac zabaw i ogrody deszczowe w Parku Repeckim w Tarnowskich Górach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e6113b-0e68-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023706/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 EKO PARK – ekologiczny rodzinny plac zabaw i ogrody deszczowe w Parku Repeckim w Tarnowskich Górach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCR/28/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1641421,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „EKO PARK - ekologiczny rodzinny plac zabaw i ogrody deszczowe w Parku Repeckim w Tarnowskich Górach” dofinansowanej ze środków III edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego.2. Inwestycja polegać będzie na przeprowadzeniu modernizacji i rewitalizacji zielonej przestrzeni wewnętrznego patia, otoczonego budynkami SP ZOZ „REPTY” GCR oraz polany zlokalizowanej w miejscu nieistniejącego pałacu Donnersmarcków, na potrzeby budowy ogrodów deszczowych i ekologicznego rodzinnego placu zabaw wraz z zielonym labiryntem i montażem elementów małej architektury.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na poniższe Części:
3.1. CZĘŚĆ nr 1. - Ekologiczny rodzinny plac zabaw wraz z zielonym labiryntem.
3.1.1. Modernizacja „polany za przystankiem” (w dokumentacji pn.: Budowa obiektów małej architektury, ogrodzenia, instalacji oświetleniowej i wodociągowej) polegać będzie na budowie ekologicznego rodzinnego placu zabaw nawiązującego do historycznego charakteru Parku Repeckiego - zielonego labiryntu wykonanego z grabu pospolitego zlokalizowanego w obrysie dawnego pałacu Donnersmarcków oraz ogrodu deszczowego umiejscowionego na południowej części polany.
3.1.2. Do głównych elementów zagospodarowania polany należy wykonanie:
a) placu zabaw wewnątrz żywopłotowego obrysu wyburzonego pałacu,
b) ogrodu deszczowego,
c) nowych nawierzchni utwardzonych ( aleje, chodniki),
d) montażu elementów małej architektury parkowej,
e) oświetlenia polany od strony wschodniej,
f) systemu nawadniania roślinności,
g) nowego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych,
h) punktów poboru wody i energii elektrycznej.
3.1.3. Obręb placu zabaw podzielono na dwie strefy : strefę urządzeń A, czyli przestrzeń w labiryncie oraz strefę B, czyli obszar poza labiryntem lecz w obrysie żywopłotu.
Strefa A to wnęki odwzorowujące pomieszczenia pałacu:
- A1. ,,Gabinet” - wyposażony w stół do gry w szachy,
- A2. ,,Pokój wypoczynkowy” - wyposażony w hamak,
- A3. ,,Sala koncertowa” - wyposażona w zestaw koncertowy : cymbałki, dzwony i bębny,
- A4. ,,Sala balowa” - wyposażona w karuzelę,
- A5. ,,Garderoba” - wyposażona w lustra.
Strefa B to przestrzeń w obrysie żywopłotu, którą należy wyposażyć w urządzenia do zabawy:
- zestaw domek w lesie,
- zestaw zamek,
- zjeżdżalnia,
- podwójna huśtawka,
- trampolina okrągła 2 szt.
- przeplotnia drewniana z pni,
- małpi gaj,
- mini tor przeszkód.
3.1.4. Modernizacja „polany za przystankiem” uwzględnia usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją. Wycinka drzew i krzewów może zostać przeprowadzona w terminie do 31.08.2022 r. pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nadzoru ornitologicznego, zgodnie z decyzją nr K/526/2022 wydaną przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3.1.5. Ponadto w obrębie placu zabaw należy umiejscowić tablice informacyjne na temat historii tego miejsca (w formie treści, zagadek i elementów do odkrycia przez dzieci).
3.1.6. Ogród deszczowy ma znajdować się w południowej części terenu. Jest to obecnie jeden z najniżej położonych terenów. Brzegi ogrodu należy wypłaszczyć, natomiast dno w najgłębszym miejscu należy wyłożyć membraną po to by zatrzymywać wodę na dłużej. Ogród deszczowy należy wyściółkować żwirami i nasadzić roślinnością wilgociolubną tj. byliny oraz trawy.
3.1.7. Dokumentacja projektowa modernizacji „polany za przystankiem” przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników, w tym przez osoby niepełnosprawne.
3.1.8. Parametry techniczne urządzeń, kolorystyka, rodzaj zastosowanych materiałów i sposób ich montażu zawarto w projekcie technicznym, pozwoleniu na budowę, pozwoleniu nr K/527/2022 wydanym przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3.1.9. Ścieżki parkowe, ławki, kosze na odpady, tablice informacyjne, a także latarnie parkowe należy wykonać zgodnie z przedstawionym w projekcie rozwiązaniem zatwierdzonym przez Konserwatora Zabytków.
4. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno - budowlany,
c) projekt techniczny,
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
e) przedmiar robót, który stanowi element wyłącznie pomocniczy dla kalkulacji ceny ryczałtowej,
f) pozwolenie nr K/527/2022, nr K/574/2022 i decyzję nr K/526/2022 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
g) warunki i zasady realizacji określone w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.
UWAGA:
Zakres przedmiotu zamówienia dla:
- Części nr 1 obejmuje dokumentacja o nazwie: BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY, OGRODZENIA, INSTALACJI OŚWIETLENIOWEJ I WODOCIĄGOWEJ, w przedmiarze robót nie należy wyceniać działu nr 2 „ROBOTY BUDOWLANE I TOWARZYSZĄCE”.
Zamawiający informuje, że w przedmiarze robót omyłkowo wprowadzono dział nr 2 dotyczący innego zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45223821-7 - Elementy gotowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 945934,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „EKO PARK - ekologiczny rodzinny plac zabaw i ogrody deszczowe w Parku Repeckim w Tarnowskich Górach” dofinansowanej ze środków III edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego.2. Inwestycja polegać będzie na przeprowadzeniu modernizacji i rewitalizacji zielonej przestrzeni wewnętrznego patia, otoczonego budynkami SP ZOZ „REPTY” GCR oraz polany zlokalizowanej w miejscu nieistniejącego pałacu Donnersmarcków, na potrzeby budowy ogrodów deszczowych i ekologicznego rodzinnego placu zabaw wraz z zielonym labiryntem i montażem elementów małej architektury.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na poniższe Części:
3.2. CZĘŚĆ nr 2. - Modernizacja patia P1
3.2.1. Do głównych elementów zagospodarowania terenu patia należy:
a) modernizacja nawierzchni utwardzonych w zakresie ich układu i materiału,
b) utworzenie nawierzchni żwirowych (żwir, grys, otoczek, kora kamienna) wraz z nasadzeniami,
c) wykonanie pochylni,
d) modernizacja wyjść z budynku,
e) ogród deszczowy (zbiorniki astatyczne - infiltracyjne),
f) elementy małej architektury parkowej wraz z mostkiem do nauki chodzenia,
g) oświetlenie patia,
h) nawadnianie roślinności,
i) modernizacja roślinności i trawników,
j) remont doświetli, schodów oraz czerpni powietrza,
k) odtworzenie tynków budynku,
l) wykonanie nowych izolacji pionowych ścian budynków w miejscach gdzie stwierdzono zawilgocenie.
m) czyszczenie istniejącego piaskowca wykonane poza obszarem patio,
n) wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej, długość balustrady 12,30 m o standardowej wysokości 1,10 m, średnica rury min. 50 mm – UWAGA: element należy wycenić pomimo, że nie został uwzględniony w dokumentacji budowlanej, technicznej oraz przedmiarze robót.
3.2.2. Dokumentacja projektowa uwzględnia istniejący drzewostan, rośliny rodzimego pochodzenia i trawnik pełniący funkcję rekreacyjną i wypoczynkową, określa szczegółowo, które drzewa i krzewy pozostają, a które kwalifikują się do usunięcia.
3.2.3. Kolejnymi elementami rozwiązań projektowych do wykonania jest podświetlenie wieczorne z akcentem wybranego dla patia koloru, a także montażu małej architektury nawiązującej kolorystycznie do przyjętego oświetlenia.
3.2.4. Dokumentacja projektowa modernizacji patia przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników, w tym przez osoby niepełnosprawne. Projektowane elementy małej architektury ujęte w dokumentacji zlokalizowane są w istniejących przestrzeniach, do których doprowadzają istniejące ciągi komunikacyjne.
3.2.5. Zgodnie z projektem budowlanym oraz projektami technicznymi zakres prac dla patia P1 (niebieskie), zlokalizowanego pomiędzy pawilonami C, E i G obejmuje:
- rozbiórkę płyt chodnikowych,
- wykonanie nowej izolacji pionowej ścian budynku w miejscach gdzie stwierdzono zawilgocenie,
- nowe chodniki z odzyskanych płyt z piaskowca,
- wykonanie ogrodu deszczowego (zbiornika astatycznego),
- wykonanie nawierzchni żwirowej, pochylni, mostka i schodów do nauki chodzenia, w tym trawnika rekreacyjnego wraz z nasadzeniami krzewów i bylin,
- renowację muru oporowego wraz z montażem nowej balustrady oraz szybików doświetlających.
3.2.6. Ponadto patio należy wyposażyć w ławki, oświetlenie podświetlające teren oraz punkt poboru wody z instalacji wodociągowej.
4. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno - budowlany,
c) projekt techniczny,
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
e) przedmiar robót, który stanowi element wyłącznie pomocniczy dla kalkulacji ceny ryczałtowej,
f) pozwolenie nr K/527/2022, nr K/574/2022 i decyzję nr K/526/2022 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
g) warunki i zasady realizacji określone w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.
UWAGA:
Zakres przedmiotu zamówienia dla:
- dla Części nr 2. obejmuje dokumentacja o nazwie: REMONT I MODERNIZACJA CZTERECH PATIÓW I DWÓCH DZIEDZIŃCÓW - tylko w części dotyczącej patia P1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45223821-7 - Elementy gotowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 391330,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „EKO PARK - ekologiczny rodzinny plac zabaw i ogrody deszczowe w Parku Repeckim w Tarnowskich Górach” dofinansowanej ze środków III edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego.2. Inwestycja polegać będzie na przeprowadzeniu modernizacji i rewitalizacji zielonej przestrzeni wewnętrznego patia, otoczonego budynkami SP ZOZ „REPTY” GCR oraz polany zlokalizowanej w miejscu nieistniejącego pałacu Donnersmarcków, na potrzeby budowy ogrodów deszczowych i ekologicznego rodzinnego placu zabaw wraz z zielonym labiryntem i montażem elementów małej architektury.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na poniższe Części:
3.3. CZĘŚĆ nr 3. - Modernizacja dziedzińca D2
3.3.1 Do głównych elementów zagospodarowania terenu dziedzińca D2 należy:
a) modernizacja nawierzchni utwardzonych w zakresie ich układu i materiału,
b) utworzenie nawierzchni żwirowych (żwir, grys, otoczek, kora kamienna) wraz z nasadzeniami,
c) wykonanie pochylni,
d) wykonanie nawierzchni ścieżki sensorycznej,
e) ogród deszczowy (zbiorniki astatyczne - infiltracyjne),
f) elementy małej architektury parkowej,
g) oświetlenie dziedzińca,
h) nawadnianie roślinności,
i) czyszczenie istniejącego piaskowca poza obszarem dziedzińca.
3.3.2. Dokumentacja projektowa uwzględnia istniejący drzewostan, rośliny rodzimego pochodzenia i trawnik pełniący funkcję rekreacyjną i wypoczynkową, określa szczegółowo, które drzewa i krzewy pozostają, a które kwalifikują się do usunięcia.
3.3.3. Kolejnymi elementami rozwiązań projektowych do wykonania jest podświetlenie wieczorne z akcentem wybranego dla dziedzińca koloru, a także montażu małej architektury nawiązującej kolorystycznie do przyjętego oświetlenia.
3.3.4. Dokumentacja projektowa modernizacji dziedzińca przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników, w tym przez osoby niepełnosprawne. Projektowane elementy małej architektury ujęte w dokumentacji zlokalizowane są w istniejących przestrzeniach, do których doprowadzają istniejące ciągi komunikacyjne.
3.3.5. Zgodnie z projektem budowlanym oraz projektami technicznymi zakres prac dla dziedzińca D2, zlokalizowanego pomiędzy pawilonami N i R obejmuje:
- rozbiórkę płyt chodnikowych,
- nowe chodniki z odzyskanych płyt z piaskowca,
- wykonanie ogrodu deszczowego (zbiornika astatycznego),
- wykonanie nawierzchni żwirowej, pochylni, w tym trawnika rekreacyjnego wraz z nasadzeniami krzewów i bylin.
3.3.6. Ponadto dziedziniec należy wyposażyć w ławki, oświetlenie podświetlające teren oraz punkt poboru wody z instalacji wodociągowej.
4. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno - budowlany,
c) projekt techniczny,
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
e) przedmiar robót, który stanowi element wyłącznie pomocniczy dla kalkulacji ceny ryczałtowej,
f) pozwolenie nr K/527/2022, nr K/574/2022 i decyzję nr K/526/2022 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
g) warunki i zasady realizacji określone w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.
UWAGA:
Zakres przedmiotu zamówienia dla:
- dla Części nr 3. obejmuje dokumentacja o nazwie: REMONT I MODERNIZACJA CZTERECH PATIÓW I DWÓCH DZIEDZIŃCÓW – w części dotyczącej dziedzińca D2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45223821-7 - Elementy gotowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 304156,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2141510,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2141510,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2141510,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bilpol-Kużaj Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270017717
7.3.3) Ulica: Dolnik 1
7.3.4) Miejscowość: Koszęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-286
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PRO-MB Michał Bil w zakresie wykonania placu zabaw, elementów małej architektury
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2141510,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono z uwagi na fakt, iż we wskazanej Części cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przyczyną unieważnienia postępowania jest brak możliwości zwiększenia kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia we wskazanej Części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969000 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono z uwagi na fakt, iż we wskazanej Części cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przyczyną unieważnienia postępowania jest brak możliwości zwiększenia kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia we wskazanej Części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697000 PLN
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Krupski Młyn budżet partycypacyjny"
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.