Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273039/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Wiślanej Trasy Rowerowe (R-9) na terenie Gminy Pelplin w ramach projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Miasta Tczewa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Wiślanej Trasy Rowerowe (R-9) na terenie Gminy Pelplin w ramach projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Miasta Tczewa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ac28c9-10f0-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014576/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa Wiślanej Trasy Rowerowej w Gminie Pelplin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa Wiślanej Trasy Rowerowe (R-9) na terenie Gminy Pelplin w ramach projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Miasta Tczewa”
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlanych dla zadania „Budowa Wiślanej Trasy Rowerowe (R-9) na terenie Gminy Pelplin w ramach projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Miasta Tczewa”.
Roboty mają polegać na zagospodarowaniu drogi rowerowej oraz rowerowych miejsc postojowych zlokalizowanych w ciągu trasy rowerowej o znaczeniu międzynarodowym – Wiślana Trasa Rowerowa (R-9), na terenie gminy Pelplin.
Roboty budowlane wykonane mają zostać w oparciu o opracowaną i załączoną do SWZ dokumentację projektową oraz uzyskane pozwolenie na budowę i dotyczyć mają w szczególności:
a) budowy drogi rowerowej o nawierzchni asfaltowej koloru szarego, szerokości 2,5m długości ok. 635 m, na koronie wału przeciwpowodziowego, na działce nr 238 obr. Międzyłęż, wraz z elementami małej architektury i wykonanie oznakowania drogi rowerowej na tym odcinku
b) wykonania rowerowego miejsca postojowego w miejscowości Międzyłęż, dz. nr 104/11, wyposażonego w niezbędną infrastrukturę rowerową oraz elementy małej architektury;
c) wykonania rowerowego miejsca postojowego w miejscowości Małe Walichnowy, dz. nr 83/1, wyposażonego w niezbędną infrastrukturę rowerową oraz elementy małej architektury wraz z:
- budową węzła sanitarnego, składającego się z dwóch toalet oraz prysznica na działce nr 81/3, obr. Małe Walichnowy;
- budową przyłącza wodno-kanalizacyjnego na działce nr 81/3, obr. Małe Walichnowy.
d) w ramach zadania wykonać należy również oznakowanie trasy rowerowej R-9 na całym odcinku zlokalizowanym na terenie Gminy Pelplin na podstawie dokumentacji projektowej i załączonego do niej projektu oznakowania.
1.1. Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, która jest załącznikiem do SWZ.
- pozwolenie na budowę;
- dokumentacja techniczna w skład której wchodzą: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt wykonawczy projekt stałej organizacji ruchu, opinia geotechniczna, specyfikacje techniczne, przedmiar robót.
1.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu budowlanego;
b) Zabezpieczenie robót w okresie trwania budowy.
c) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem;
d) Należyte zabezpieczenie terenu budowy wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
e) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy.
f) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości.
g) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują.
h) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.
1.3. Zamawiający informuje, że części składowe opisu przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB, przedmiary robót oraz pozostałe. Wszystkie elementy składowe SWZ traktować należy równoważnie. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie dane zawarte w SWZ.
1.4. Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowany zespół, legitymujący się odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami umożliwiającymi i zezwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1.5. Wykonawca w ciągu 14 dni od podpisania umowy przedłoży kosztorys ofertowy (w oparciu o załączony do SWZ przedmiar robót). Kosztorys ten używany będzie w celach rozliczeniowych. Cena wynikająca z kosztorysu musi być tożsama z ceną ofertową podaną w formularzu oferty.
1.6. Wykonawca w ciągi 14 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram wykonania robót.
1.7. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys powykonawczy zatwierdzony przez inspektora nadzoru najpóźniej w dniu złożenia pisma stwierdzającego gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i wniosku o dokonanie odbioru końcowego;
1.8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową/powykonawczą zaakceptowaną i podpisaną przez Inspektora nadzoru najpóźniej w dniu złożenia pisma stwierdzającego gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i wniosku o dokonanie odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 1129 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie.Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI PELPLIN
więcej: przetargi PELPLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych
- Malowanie pomieszczeń w Biurach Powiatowych ARiMR z siedzibami w Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie i Pyrzycach oraz wymiana kotłów gazowych c.o. w Biurach Powiatowych w Złocieńcu i Nowogardzie
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.