eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PorębaCzęść I - Przewóz oraz powrót uczniów w roku szkolnym 2025/2026 do szkół oraz przedszkola Część II - Przewóz i opieka oraz powrót uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Część I - Przewóz oraz powrót uczniów w roku szkolnym 2025/2026 do szkół oraz przedszkola
Część II - Przewóz i opieka oraz powrót uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poręba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@umporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umporeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52eb8a85-1f56-4f61-ba8b-2e011c7ffa22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I - Przewóz oraz powrót uczniów w roku szkolnym 2025/2026 do szkół oraz przedszkola
Część II - Przewóz i opieka oraz powrót uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52eb8a85-1f56-4f61-ba8b-2e011c7ffa22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056203/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowozy dzieci: CZ I -Dowóz oraz odwóz dzieci do szkół i przedszkoli . CZ II - Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych do szkół .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części I jest:
1. Dowóz do szkół oraz powrót dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2 w Porębie (kurs nr 1).
Szacowana liczba miesc: 27 dzieci, 1 miejsce dla opiekuna (zapewnia Gmina Poręba) oraz kierowca, co daje łączną ilość miejsc siedzących 29.
Odbiór i odwóz dzieci odbywać się będzie z przystanków autobusowych w dzielnicach Poręby: Niwki, Krawce, Dziechciarze, Krzemienda, Poręba Szkoła (Górka), w godzinach: rozpoczęcie dowozu od godz. ok 7.15, powrót godz. ok. 14.30.
2. Dowóz do przedszkola, opieka, powrót dzieci z Przedszkola Miejskiego nr 1 w Porębie (kurs nr 2).
Szacowana liczba miejsc: 22 dzieci, 1 miejsce dla opiekuna (zapewnia Gmina Poręba) oraz kierowca, co daje łączną ilość miejsc siedzących 24.
Odbiór i odwóz odbywać się będzie z przystanków autobusowych w dzielnicach Poręby: Niwki, Krawce, Dziechciarze, Krzemienda, Poręba Szkoła (Górka) w godzinach: rozpoczęcie dowozu od godz. ok 7.45, powrót godz. ok. 13.45.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 164112,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części II jest:
Dowóz do szkoły, opieka, powrót uczniów niepełnosprawnych na terenie Gminy Poręba oraz Gminy Zawiercie (kurs).
Szacowana liczba miesc: 16 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Porębie, opiekun zapewniony przez Wykonawcę oraz kierowca, co daje łączną ilość miejsc siedzących 18.
Rozpoczęcie dowozu od godz. ok. 7.10, powrót godz. ok. 14.15 (1 kurs), i po godz. 16.00 (2 kurs).
Planowana trasa oraz punkty docelowe:
 Szkoła Podstawowa nr 1 w Porębie,
 Szkoła Podstawowa nr 2 w Porębie,
 Zespół Szkół i Placówek im. H. Kołłątaja w Zawierciu – ul. Miodowa 1,
 Zespół Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu – ul. Rataja 29a,
 Szkoła Podstawowa nr 11 w Zawierciu – ul. Zarzecze 2 (Zawiercie – Marciszów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 138287,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134306,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159578,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134306,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport drogowy Jaro-trans Jarosław Juma

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491382115

7.3.3) Ulica: Słoneczna

7.3.4) Miejscowość: Mstów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-244

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134603,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123955,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166192,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123955,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Biała Car - Bus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492273668

7.3.3) Ulica: Dobra

7.3.4) Miejscowość: Pilica

7.3.5) Kod pocztowy: 42-436

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123955,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.