Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382586/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rajska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123895247
1.5.8.) Numer faksu: 123895521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f584a43e-461d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032627/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382586/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.11.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych terenie gminy Jerzmanowice - Przeginia w sezonie zimowym 2022/2023r. OBEJMUJE MIEJSCOWOŚCI: RACŁAWICE, CZUBROWICE, PRZEGINIA, GOTKOWICE, JERZMANOWICE, SĄSPÓW, ŁAZY I SZKLARY.
II. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach podanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej wskazania do „zestawienia zimowego utrzymania dróg” dodatkowych odcinków dróg o długości nieprzekraczającej 500 metrów bieżących
o podobnym standardzie odśnieżania.
Do zimowego utrzymania dróg zalicza się m.in.:
• działania organizacyjno-techniczne,
• przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości (zakup, transport, magazynowanie materiałów uszorstniających) i sprzętu,
• odśnieżanie jezdni, poboczy, chodników i parkingów,
• odśnieżanie i zwalczanie śliskości na przepustach i obiektach mostowych,
• odśnieżanie obiektów towarzyszących: przystanków komunikacji zbiorowej, zatok postojowych, skrzyżowań,
• usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie materiałami ustokrotniającymi tych odcinków nawierzchni dróg, które decydują o możliwości ruchu, wyjątkowo w przypadku wystąpienia gołoledzi usuwanie śliskości poprzez posypanie interwencyjne na całej szerokości drogi,
• całodobowy dyżur ludzi i gotowość sprzętu,
• patrolowanie dróg,
• przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego,
• przekazywanie lokalizacji pracy sprzętu z odbiorników GPS,
• przekazywanie na nośnikach elektronicznych zapisów z pracy sprzętu ( video rejestratory),
• zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym operatorem sprzętu,
• załadunek materiałów,
• sprzątanie pozimowe dróg m.in. jezdni w szczególności wzdłuż krawężników, korytek betonowych umiejscowionych bezpośrednio przy krawędzi jezdni oraz chodników zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg z koniecznością zastosowania wody (wskazana zamiatarka ze zraszaczem a do miejsc trudno dostępnych sprzęt ręczny do zamiatania).
III. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Wymagania o których mowa w art. 95 ust. 1.
1. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określonego w §1 wzoru umowy stanowiącego załącznik numer 7 do SWZ. Zamawiający wymaga aby wymienione niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonane przez osoby zatrudnione o umowę o pracę, są to:
- czynności polegające na kierowaniu sprzętem,
- czynności polegające na koordynowaniu pracy kierowców.
Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy, podwykonawcy, jak i dalszego podwykonawcy.
2. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa
w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązuje się, iż zarówno on jak i Podwykonawcy będą zatrudniać pracowników wykonujących czynności wskazane w ust. 1 w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
5. Zamawiający ma prawo kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy lub Podwykonawcy.
6. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Podwykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób wskazanych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, inną/ymi osobą/ami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania co do zatrudnienia na okres realizacji przedmiotu zamówienia, określone w niniejszej umowie.
W takim przypadku postanowienia ust. 2 – 6 stosuje się odpowiednio.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę przez Firmę Handlowo-Usługową „SZLACHTA” Janusz Szlachta, ul. Ojcowska 44, 32-048 Jerzmanowice.
Cena oferty:
- cena za akcję czynną 24h /doba/ - 25.100,00 zł brutto
- cena za akcję bierną (100 % gotowości do wyjazdu / doba/) – 5.020,00 zł brutto.
Co stanowi szacowaną kwotę oferty: 1.099.380,00 zł brutto.
Natomiast kwota zakładana przez Zamawiającego to:
- cena za akcję czynną 24h /doba/ - 20.500,00 zł brutto
- cena za akcję bierną (100 % gotowości do wyjazdu / doba/) – 4.100,00 zł brutto.
Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 897.900,00 zł brutto. Cena z oferty 1.099.380,00 zł brutto przewyższa kwotę Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099380,00 PLN
INNE PRZETARGI JERZMANOWICE
więcej: przetargi JERZMANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca 2025 roku
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





