Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093509/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00118817/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2023/BZP 00295748/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szybu dźwigowego w Hallu Głównym oraz budowa szybu dźwigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa szybu dźwigowego w Hallu Głównym oraz budowa szybu dźwigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2012a143-a9b1-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach projektu „Uczelnia otwarta dla wszystkich uczelnią na miarę XXI wieku”, POWR.03.05.00-00/A095/19-00, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093509/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/B/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu dźwigowego w Hallu Głównym oraz budowa szybu dźwigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w:
- projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (zał. nr 9 do SWZ)
• Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zamontowane urządzenia.
Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
• Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej.
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
Ilekroć w treści niniejszej SWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się
na jakiekolwiek normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji, Wykonawca może wykorzystać normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji (o których mowa w art. 101 ustawy Pzp) w stosunku do nich równoważne.
Ponadto zamienne produkty przyjęte do wyceny:
- winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć,
- winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt,
- nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2778570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1908345,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190834500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - Agalsidasum alfa w programie B.104- na okres 3 miesięcy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu kreowania wizerunku dla uczestników projektu "Fundusze Europejskie naszą szansą na rynku pracy"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych usytuowanych na parterze budynku użytkowego przy ul. 23 lutego 4/6a w Poznaniu (...)
- Zakup i dostawa łodzi do celów ratowniczych na przyczepie wraz z wyposażeniem
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Dostawa produktu leczniczego Crovalimab w ramach Programu Lekowego B.96. LECZENIE CHORYCH Z NOCNĄ NAPADOWĄ HEMOGLOBINURIĄ
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Modernizacja pięciu przyszkolnych sal sportowych i boiska wielofunkcyjnego na terenie Gminy Oborniki Śląskie - modernizacja hali sportowej przy ZSP w Obornikach Śląskich - oświetlenie hali.
- Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zębowie
- Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych dla gminy Jaświły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.