eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Budowa szybu d¼wigowego w Hallu G³ównym oraz budowa szybu d¼wigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodleg³o¶ci 4 w Poznaniu



Og³oszenie z dnia 2022-03-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa szybu d¼wigowego w Hallu G³ównym oraz budowa szybu d¼wigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodleg³o¶ci 4 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.amu.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szybu d¼wigowego w Hallu G³ównym oraz budowa szybu d¼wigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodleg³o¶ci 4 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2012a143-a9b1-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00093509

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie w ramach projektu „Uczelnia otwarta dla wszystkich uczelni± na miarê XXI wieku”, POWR.03.05.00-00/A095/19-00, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-ProPublico.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej: a) za po¶rednictwem Platformy https://e-propublico.pl. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie. b) Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcê poczt± elektroniczn± winny byæ kierowane na adres: akorcz@amu.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Budowa szybu d¼wigowego w Hallu G³ównym oraz budowa szybu d¼wigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodleg³o¶ci 4 w Poznaniu” – znak sprawy: ZP/7/B/22. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o: a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego
2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346); b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332). Zalecenia
Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego). Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: a) sta³y dostêp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz
Cookies.Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie
terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”; c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego
przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na
Platformie. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. -Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1 , 61-712 Poznañ. Tel.: 61 829 40 00, e-mail:
iod@amu.edu.pl 2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Pani Justyna Baksalary, kontakt: adresiod@amu.edu.pl; 3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania; 4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy. Szczegó³owe informacje dotycz±ce RODO zosta³y przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/7/B/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu d¼wigowego w Hallu G³ównym oraz budowa szybu d¼wigowego Patio ze wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Novum, al. Niepodleg³o¶ci 4 w Poznaniu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ opisany w:
- projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (za³. nr 9 do SWZ)
• Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesiêcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zamontowane urz±dzenia.
Czas gwarancji w miesi±cach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
• Odpowiedzi udzielane przez Zamawiaj±cego na pytania sk³adane przez Wykonawców nale¿y uwzglêdniæ w wycenie ofertowej.
• Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, charakteryzuj±ce okre¶lone produkty lub us³ugi, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne”.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszystkie ewentualnie podane w SWZ b±d¼ innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy w³asne materia³ów (wyrobów) nie maj± na celu naruszenia art. 99 ustawy Pzp, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego. Nale¿y rozumieæ to jako okre¶lenie wymaganych minimalnych parametrów u¿ytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jako¶ciowych.
Ilekroæ w tre¶ci niniejszej SWZ b±d¼ w za³±cznikach do niej, Zamawiaj±cy powo³uje siê
na jakiekolwiek normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji, Wykonawca mo¿e wykorzystaæ normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji (o których mowa w art. 101 ustawy Pzp) w stosunku do nich równowa¿ne.
Ponadto zamienne produkty przyjête do wyceny:
- winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ,
- winny byæ kompatybilne z pozosta³ymi urz±dzeniami, aby zespó³ urz±dzeñ dawa³ zamierzony [zaprojektowany] efekt,
- nie mog± wp³ywaæ na zmianê rodzaju i zakresu robót budowlanych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w kryterium: Cena brutto oferty (C) - 60% i Czas gwarancji w miesi±cach (G) - 40% . Punkty wyliczone w danym kryterium zostan± pomno¿one przez znaczenie % danego kryterium i dodane do siebie. P = C x 60 % + G x 40%. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
I. Dysponuje osob±/ami, która/e bêdzie/± skierowane do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c±/e:
1) uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, i który jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du
2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych i który jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
3) uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi i s± cz³onkami w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
4) ¶wiadectwo kwalifikacyjne typu „E” (eksploatacji) i „D” (dozoru), upowa¿niaj±ce do obs³ugi, instalacji i serwisu oferowanych urz±dzeñ, a tak¿e posiadaj±cymi uprawnienia nadane przez Urz±d Dozoru Technicznego odpowiedniej kategorii dla d¼wigów osobowo-towarowych.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia wy¿ej okre¶lonych uprawnieñ.
Kierowaæ robotami mog± równie¿ osoby bêd±ce obywatelami Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, spe³niaj±ce wymogi art. 12a ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
II. W okresie ostatnich piêciu lat przed dniem up³ywu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie szybu d¼wigowego ze wszystkimi uzgodnieniami o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ brutto, która zakoñczy³a siê odbiorem konserwatorskim oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W przypadku wykazania robót budowlanych w walutach innych ni¿ z³oty, Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ przeliczanie walut wg kursu ¶redniego NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Urzêdzie Zamówieñ Publicznych.
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê co najmniej 500.000,00 z³,
W przypadku sk³adania oferty na kilka czê¶ci zamówienia Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie na kwotê stanowi±c± sumê ubezpieczenia, na które Wykonawca sk³ada ofertê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego - za³±cznik nr 2 do SWZ . W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) – za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o¶wiadczenie sk³adane jest równie¿ przez te podmioty, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - Wykaz robót budowlanych - na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt. 7.2 ppkt a) II. SWZ - Za³±cznik nr 5 do SWZ
Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
- Wykaz osób - na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt. 7.2 ppkt a) SWZ - Za³±cznik nr 4 do SWZ
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - na sumê o której mowa w rozdziale 7 pkt 7.2 ppkt b) SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego ww. podmiotowych ¶rodków dowodowych, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ (dla ka¿dej czê¶ci osobno)
Je¿eli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie – dokument ten podpisuje pe³nomocnik.
Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio:
- wykonawcy,
- wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
(je¿eli dotyczy)
Zobowi±zanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy)
UWAGA: niniejsze zobowi±zanie sk³ada ka¿dy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, a które to podmioty bêd± bra³y udzia³ w realizacji zamówienia.
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 15.000,00 PLN (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100,
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: 1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy; 2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia; 3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, je¿eli w postêpowaniu s± wymagane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymaga siê, aby przynajmniej jeden spe³nia³ warunki okre¶lone w rozdz. 7 pkt. 7.2 tj. wszystkie warunki musz± byæ spe³nione, ale niekoniecznie przez ka¿dego z Wykonawców. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia bêdzie dla nich dokonywana ³±cznie. ¯aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w
art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 7 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron, wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿. ust. 2.
2.Istotna zmiana niniejszej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postêp. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy bez przeprowadzenia nowego postêp. w przypadkach przewidzianych w par. poprzedzaj±cych niniejszej umowy oraz:
a)w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm;
b)w przypadku zmiany osób wym. w § 13 umowy, przy czym zmiana osoby wyznaczonej do kierowania robotami bud. musi zostaæ dokonana na inn± osobê o kwalifikacjach co najmniej równym kwalifikacjom wymaganym przez Zamawiaj±cego w postêp.
c)w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 3 oraz § 5 ust. 6 i 7
d)w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiaj±cy stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego, ¿e dokumentacja lub teren budowy nie nadaj± siê do prawid³owego wykonania robót albo ¿e wyst±pi³y inne okoliczno¶ci, które mog± przeszkodziæ prawid³owemu wykonaniu robót, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zam. okre¶lony w SWZ, w zakresie koniecznym dla prawid³owej realizacji przedmiotu niniejszej umowy
e)w przypadku, gdy wskutek okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, konieczne bêdzie przed³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiana harm. rzecz-fin, w szczególno¶ci:
-wskutek zmiany obowi±zuj±cego prawa maj±cego wp³yw na terminy realizacji,
-wskutek ujawnienia wad dokumentacji projekt. lub innej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiaj±cego takiego rodzaju, ¿e wykonanie umowy w terminie nie bêdzie mo¿liwe, a których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ wcze¶niej przewidzieæ,
- w przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
- wskutek wyst±pienia w danej porze roku warunków atmosf. uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cych przepisów i norm, o ilo¶æ dni, w których wspomniane wy¿ej warunki atmosf. bêd± wystêpowaæ,
- gdy ze wzglêdów organizacyjnych zaistnia³ych u Zamawiaj±cego nie by³o mo¿liwe przyst±pienie do wykonania przedmiotu umowy lub jego czê¶ci w terminie przewidzianym przez Zamawiaj±cego, o tak± sam± liczbê dni, w ci±gu której przyst±pienie przez Wykonawcê do prac nie by³o mo¿liwe,
- wskutek konieczno¶ci wykonania robót dodat. lub zamiennych, maks. o okres ich wykonywania,
- wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z pracy na czynnym obiekcie, a nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, o liczbê dni odpowiadaj±c± okresowi, w którym z powodu tych okoliczno¶ci Wykonawca nie móg³ wykonywaæ prac wynikaj±cych z harm. rzecz-fin,
- wskutek dzia³ania si³y wy¿.;
f)w przypadku zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 16 ust 1. W takim wypadku zostanie sporz±dzony stosowny aneks do umowy je¶li dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê wyka¿± i¿ nowy podwykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca z którego us³ug zrezygnowano;
g) w przypadku rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 16 ust.1. W takim wypadku zostanie sporz±dzony stosowny aneks do umowy je¶li dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê wyka¿± i¿ Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêp. w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca z którego us³ug zrezygnowano;
h) w przypadku zmiany parametrów przedmiotu umowy lub sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, nie prowadz±cych do zmiany charakteru umowy - zmiany techn., w szczególno¶ci: konieczno¶æ realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, materia³owych ni¿ wskazane w dokumentach zamówienia, w tym w SWZ, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
i) w innych przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.