eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdañskDostawa jednobry³owego detektora kombo wiskozymetryczno - refraktometrycznego



Og³oszenie z dnia 2025-09-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jednobry³owego detektora kombo wiskozymetryczno - refraktometrycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Gdañska

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Chemiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.wch@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pg.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa jednobry³owego detektora kombo wiskozymetryczno - refraktometrycznego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2143a64a-a401-4c6e-949f-c36d8cbfa989

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00399326

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl

1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa za wyj±tkiem Internet Explorer, ze wzglêdu na zakoñczenie z dniem 17 sierpnia 2021 r. wspierania tej przegl±darki przez firmê Microsoft.
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdañska z siedzib± w 80-233 Gdañsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdañskiej jest mgr in¿. Pawe³ Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/142/008/D/25 pn.: Dostawa jednobry³owego detektora kombo wiskozymetryczno - refraktometrycznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, a je¿eli okres trwa³o¶ci projektu, na rzecz którego dokonywany jest zakup bêdzie d³u¿szy, to co najmniej do koñca okresu trwa³o¶ci tego projektu;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:
1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane s± dotycz±ce go dane osobowe, to Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do ¿±dania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzuj±cych ¿±danie (np. nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia);
2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/142/008/D/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednobry³owego detektora kombo wiskozymetryczno – refraktometrycznego, zgodnie z poni¿szymi parametrami i wymogami:
-refraktometr jest integralnym elementem mostka wiskozymetrowego,
-pomiar stê¿enia oraz lepko¶ci odbywa siê w tym samym segmencie próbek zapewniaj±cy równoleg³y pomiar w tym samym czasie na detektorze wiskozymetrycznym i refraktometrycznym,
-detektor refraktometryczny: cela detektora refraktometrycznego co najwy¿ej 8 µl, szum linii bazowej co najwy¿ej 2,5x10-9 RIU, zakres refrakcji 1,00 do 1,75,
-detektor wiskozymetryczny: zakres ci¶nienia ró¿nicowego ±5.0 kPa, wzmocnienie ci¶nienia ró¿nicowego co najmniej w krokach 1, 2, 4, 8, cela detektora wiskozymetrycznego co najwy¿ej 15 µl, poziom szumów co najwy¿ej 0,2 Pa,
-pod³±czenie do posiadanego przez Zamawiaj±cego systemu HPLC oraz sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania kompletnego systemu po stronie Wykonawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanej dostawy z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

Materia³y informacyjne producenta (np. prospekty i/lub foldery i/lub inne dokumenty) dotycz±ce detektora.
UWAGI:
Zamawiaj±cy nie wymaga potwierdzenia w materia³ach informacyjnych wszystkich parametrów zaoferowanego detektora, które to parametry s± wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. Materia³y informacyjne musz± zawieraæ: nazwê produktu, jego typ/model, nazwê producenta, aktualne parametry techniczne, fotografiê i/lub rysunek oferowanego produktu. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy bêdzie mia³ w±tpliwo¶ci co do prawdziwo¶ci parametrów zaoferowanego urz±dzenia, mo¿e wyst±piæ do Wykonawcy z pro¶b± o wyja¶nienia lub dostarczenie dodatkowych materia³ów informacyjnych producenta potwierdzaj±cych parametry wymagane przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Materia³y informacyjne producenta (np. prospekty i/lub foldery i/lub inne dokumenty) dotycz±ce detektora.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia.
2) Wykonawcy musz± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty wspólnej Wykonawców. Wymagania dotycz±ce pe³nomocnictwa Zamawiaj±cy okre¶li³ w rozdz. XIX ust. 3 pkt 8 SWZ.
Pe³nomocnictwo mo¿e byæ udzielone w szczególno¶ci:
a) ³±cznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument)
b) oddzielnie przez ka¿dego z Wykonawców (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W tre¶ci pe³nomocnictwa zaleca siê wymieniæ wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i wskazaæ ich pe³nomocnika.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za podpisanie i wykonanie umowy.
5) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi wykazaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XV ust. 9 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie, na warunkach okre¶lonych poni¿ej:
1) W przypadku zmiany obowi±zuj±cych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotycz±cych wysoko¶ci stawek podatku od towarów i us³ug (VAT) w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ odpowiedniej zmiany w tym zakresie. Cena umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku obni¿enia lub podwy¿szenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowi±zuj±cych przepisów.
a) Ka¿da ze Stron jest uprawniona z³o¿yæ drugiej Stronie pisemny wniosek o zmianê umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty nale¿nej Wykonawcy po zmianie umowy.
b) Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian stawki podatku VAT na zmianê ceny umowy nale¿y do wnioskodawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy.
2) Termin wykonania przedmiotu umowy, ustalony w umowie mo¿e ulec zmianie w przypadku wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej, o której mowa w § 7 niniejszej umowy. Strony mog± równie¿ zmieniæ umowê w okoliczno¶ciach i na warunkach wynikaj±cych z Ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.), zwanej dalej ustaw± COVID-19 lub wynikaj±cych z innych przepisów wydanych w zwi±zku z wystêpowaniem pandemii COVID-19.
W wy¿ej wymienionych okoliczno¶ciach Strony ustal± nowy termin umowny, z tym ¿e zakres zmiany terminu musi byæ proporcjonalny do przyczyny jaka j± spowodowa³a i wywo³anych ni± skutków dla Wykonawcy.
Do wniosku o zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca do³±czy uzasadnienie faktyczne i prawne oraz kalkulacjê wp³ywu wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cej zmianê terminu na ten termin. Z uzasadnienia Wykonawcy musi wynikaæ, i¿ przed³u¿enie terminu wykonania umowy jest konieczne mimo pe³nego zaanga¿owania Wykonawcy. Do wniosku o zmianê terminu Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dokumenty wykazuj±ce istnienie niezale¿nych od Wykonawcy przyczyn przed³u¿enia terminu. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dodatkowych dokumentów od Wykonawcy.
3) W zakresie przedmiotu umowy
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zamiany aparatury bêd±cej przedmiotem umowy, wskazanej w ofercie Wykonawcy na aparaturê o wy¿szych parametrach technicznych lub o wy¿szej funkcjonalno¶ci w przypadku, gdy na skutek okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy nie bêdzie ona dostêpna na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zmiana nast±pi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiaj±cego.
Obowi±zek pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o konieczno¶ci zamiany aparatury bêd±cej przedmiotem umowy i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiaj±cego na proponowan± zamianê spoczywa na Wykonawcy.
Zamiana taka nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny przedmiotu umowy wynikaj±cej z oferty Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-17 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1) Ofertê nale¿y z³o¿yæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotycz±cej przedmiotowego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-17 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.