Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312819/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane dotyczące reorganizacji Oddziałów wraz z przeniesieniem Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Gastroenterologicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital-konin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane dotyczące reorganizacji Oddziałów wraz z przeniesieniem Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Gastroenterologicznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16badb35-2550-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051658/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Reorganiazacjia Oddziałów wraz z przeniesieniem Oddziału Wewnętrznego WSZ w Koninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 786984,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Roboty budowlane dotyczące reorganizacji Oddziałów wraz z przeniesieniem Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Gastroenterologicznym”, które obejmują:
1) w Oddziale Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej zlokalizowanych na kondygnacji piętra 4 w zakresie dostosowania pomieszczeń poprzez:
wykonanie robót budowlanych dostosowujących adaptowane pomieszczenia na sale chorych i pomieszczenia administracyjne,
rozszerzenie istniejącej instalacji gazów medycznych wraz z montażem 1 szt. kolumny medycznej,
montaż paneli nadłóżkowych ze względu na adaptację pomieszczeń na sale chorych,
wykonanie prac elektrycznych związanych z rozszerzeniem istniejącej instalacji przyzywowej.
2) w Oddziale Neurologii zlokalizowanym na kondygnacji 7 piętra w zakresie dostosowania pomieszczeń poprzez :
wykonanie robót budowlanych dostosowujących adaptowane pomieszczenia na sale chorych i pomieszczenia administracyjne,
rozszerzenie istniejącej instalacji gazów medycznych wraz z montażem 1 szt. kolumny medycznej,
montaż paneli nadłóżkowych ze względu na adaptację pomieszczeń na sale chorych,
wykonanie prac elektrycznych związanych z rozszerzeniem istniejącej instalacji przyzywowej.
3) w Oddziale Diagnostyczno – Internistycznym na kondygnacji 7 piętra w zakresie dostosowania pomieszczeń poprzez:
wykonanie robót budowlanych dostosowujących adaptowane pomieszczenie na pomieszczenie administracyjne,
rozszerzenie istniejącej instalacji gazów medycznych poprzez montaż 1 szt. kolumny medycznej,
Wykonawca robót dla każdego reorganizowanego Oddziału przedstawi Zamawiającemu harmonogram robót, w terminie 7 dni od podpisania umowy w celu jego zaakceptowania przez Zamawiającego (Inwestora).
Zamówienie jest dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach umowy dotacji Nr DZ-IV-A/91/2023 na zadanie pn. „Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Diagnostyczno – Internistycznego mieszczącego się na poziomie 7 piętra dla potrzeb Oddziału Neurologii oraz dostosowanie pomieszczeń części Oddziału Chirurgii Ogólnej zlokalizowanego na poziomie 4 piętra dla potrzeb Oddziału Okulistycznego w celu przeniesienia Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Gastroenterologicznym do lokalizacji przy ul. Szpitalnej 45 ”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, która stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
Przed przygotowaniem i złożeniem oferty zaleca się odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, ale zalecane ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna zrealizowana zostanie w dniu 26.07.2023 r., - Spotkanie o godzinie 8:00 przy wejściu do budynku głównego do szpitala ( budynek D ) przy ulicy Szpitalnej 45 w Koninie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1548900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1548900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1548900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAM-BUD RAFAŁ OLIWECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653015458
7.3.3) Ulica: NOWY KRZYMÓW 33
7.3.4) Miejscowość: KRZYMÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 62-513
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1548900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Zakup samochodu
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych : produktów mleczarskich, spożywczych i pieczywa do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.