eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³aRemont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P - ul. ¦niadeckich w Pile



Og³oszenie z dnia 2023-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P – ul. ¦niadeckich w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodleg³o¶ci 33/35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/799020

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P – ul. ¦niadeckich w Pile

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dc4cf878-2d41-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00399124

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00049051/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P – ul. ¦niadeckich w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00331406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.44.2023.III

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P - ul. ¦niadeckich w Pile.
2. Zadanie dofinansowane jest z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1226P (ul. ¦niadeckich w Pile) na d³ugo¶ci 320 mb i ³±cznej powierzchni 650,86 m2 o nawierzchni z kostki betonowej. Przebudowane zostan± równie¿ zjazdy do posesji na ³±cznej powierzchni 232,46 m2 o nawierzchni z kostki betonowej.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 36 miesiêcy (okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane jest kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 16 SWZ).
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacj± robót dysponowa³ kierownikiem robót, który odpowiada³ bêdzie za wykonanie robót. Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu dane kierownika niezw³ocznie przed zawarciem umowy.
7. Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objêtych zamówieniem.
8. Wykonawca winien dysponowaæ znakami pionowymi i innymi urz±dzeniami zabezpieczaj±cymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objêtych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urz±dzeñ, a tak¿e ich demonta¿u wliczony winien byæ w cenê oferty.
9. Materia³y budowlane niezbêdne do wykonania zamówienia musz± odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadaæ aktualne atesty lub deklaracje zgodno¶ci z aprobat± techniczn±. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ pobrania próbek nawierzchni do badañ laboratoryjnych. W przypadku rozbie¿no¶ci wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego recepty koszty badañ obci±¿± Wykonawcê.
10. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania wszystkich wymagañ okre¶lonych w przepisach o ochronie ¶rodowiska.
11. Je¿eli w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia znajduj± siê nazwy producentów materia³ów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to s³u¿± one jedynie i wy³±cznie okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶lenia w³a¶ciwo¶ci wymogów techniczno - u¿ytkowych za³o¿onych w dokumentacji projektowej dla danego typu rozwi±zañ, nie s± obowi±zuj±ce i nale¿y je traktowaæ, jako propozycje. Nie s± one wi±¿±ce przysz³ego Wykonawcê do ich stosowania. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y równowa¿ne o parametrach techniczno – u¿ytkowych odpowiadaj±cych co najmniej parametrom materia³ów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do materia³ów równowa¿nych dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych). Dopuszcza siê równowa¿ne materia³y pod warunkiem, ¿e:
- zagwarantuj± one realizacjê zamówienia zgodnie z za³o¿eniami jako¶ciowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji i SWZ,
- zapewni± uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych co najmniej równych parametrom za³o¿onym w dokumentacji i SWZ.
12. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do udowodnienia Zamawiaj±cemu, ¿e materia³y przeznaczone do wbudowania s± równowa¿ne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Je¿eli materia³y nie potwierdz± równowa¿no¶ci, Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ich zastosowania i na w³asny koszt wymieni na materia³y spe³niaj±ce warunki równowa¿no¶ci.
13. Wykonawca bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z realizacj± zamówienia.
14. U¿ycie materia³ów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materia³u, który nie bêdzie spe³niaæ ww. wymagañ wykonawca bêdzie zobowi±zany do ich demonta¿u, a odmowa wykonania takich dzia³añ bêdzie skutkowaæ bezwzglêdnym demonta¿em na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikaj±cymi.
15. Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mog± byæ certyfikaty lub sprawozdania z badañ, deklaracje zgodno¶ci CE lub deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych.
16. Wykonawca zabezpieczy sk³adowane tymczasowo na placu budowy materia³y i urz±dzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzie¿± albo utrat± jako¶ci, w³a¶ciwo¶ci lub parametrów oraz udostêpni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiaj±cego.
17. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powsta³ych w trakcie realizacji robót stanowi±cych przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
18. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: roboty brukarskie, obs³uga koparko – ³adowarki.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê powy¿szych wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
19. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
20. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia wizji lokalnej przez wykonawców. Udzia³ wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowi±zkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 259489,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 332100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259489,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Us³ugowo - Produkcyjno-Handlowy BU-DRO-MEL Krystian Pêski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642605228

7.3.3) Ulica: Pobórka Ma³a 1A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³o¶liwie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-340

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 259489,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.