eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³a › Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P - ul. ¦niadeckich w Pile



Og³oszenie z dnia 2023-07-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P – ul. ¦niadeckich w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodleg³o¶ci 33/35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P – ul. ¦niadeckich w Pile

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dc4cf878-2d41-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00331406

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00049051/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P – ul. ¦niadeckich w Pile

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/799020

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej
za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/799020

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywa³a siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
2. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zalecenia:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”;
2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z ;
4) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
5) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
6) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
7) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
8) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
9) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
10) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie
za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”,
nie za po¶rednictwem adresu email.
11) Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
12) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego
siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty
na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
13) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
14) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
15) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
16) Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach
po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w pkt 10 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski z siedzib± przy alei Niepodleg³o¶ci 33/35, 64-920 Pi³a;
2) w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych nastêpuj±cy sposób:
− drog± elektroniczn±: iod@powiat.pila.pl;
− pisemnie: adres siedziby Administratora danych;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu prowadzenia zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.44.2023.III, zawarcia i wykonania umowy;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych;
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania ustawowego, co mo¿e skutkowaæ pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) dane osobowe nie s± i nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych – prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym
jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± w Warszawie, przy ul. Sawki 2, 00-193 Warszawa;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.44.2023.III

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1226P - ul. ¦niadeckich w Pile.
2. Zadanie dofinansowane jest z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1226P (ul. ¦niadeckich w Pile) na d³ugo¶ci 320 mb i ³±cznej powierzchni 650,86 m2 o nawierzchni z kostki betonowej. Przebudowane zostan± równie¿ zjazdy do posesji na ³±cznej powierzchni 232,46 m2 o nawierzchni z kostki betonowej.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 36 miesiêcy (okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane jest kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 16 SWZ).
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacj± robót dysponowa³ kierownikiem robót, który odpowiada³ bêdzie za wykonanie robót. Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu dane kierownika niezw³ocznie przed zawarciem umowy.
7. Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objêtych zamówieniem.
8. Wykonawca winien dysponowaæ znakami pionowymi i innymi urz±dzeniami zabezpieczaj±cymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objêtych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urz±dzeñ, a tak¿e ich demonta¿u wliczony winien byæ w cenê oferty.
9. Materia³y budowlane niezbêdne do wykonania zamówienia musz± odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadaæ aktualne atesty lub deklaracje zgodno¶ci z aprobat± techniczn±. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ pobrania próbek nawierzchni do badañ laboratoryjnych. W przypadku rozbie¿no¶ci wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego recepty koszty badañ obci±¿± Wykonawcê.
10. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania wszystkich wymagañ okre¶lonych w przepisach o ochronie ¶rodowiska.
11. Je¿eli w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia znajduj± siê nazwy producentów materia³ów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to s³u¿± one jedynie i wy³±cznie okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶lenia w³a¶ciwo¶ci wymogów techniczno - u¿ytkowych za³o¿onych w dokumentacji projektowej dla danego typu rozwi±zañ, nie s± obowi±zuj±ce i nale¿y je traktowaæ, jako propozycje. Nie s± one wi±¿±ce przysz³ego Wykonawcê do ich stosowania. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y równowa¿ne o parametrach techniczno – u¿ytkowych odpowiadaj±cych co najmniej parametrom materia³ów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do materia³ów równowa¿nych dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych). Dopuszcza siê równowa¿ne materia³y pod warunkiem, ¿e:
- zagwarantuj± one realizacjê zamówienia zgodnie z za³o¿eniami jako¶ciowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji i SWZ,
- zapewni± uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych co najmniej równych parametrom za³o¿onym w dokumentacji i SWZ.
12. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do udowodnienia Zamawiaj±cemu, ¿e materia³y przeznaczone do wbudowania s± równowa¿ne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Je¿eli materia³y nie potwierdz± równowa¿no¶ci, Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ich zastosowania i na w³asny koszt wymieni na materia³y spe³niaj±ce warunki równowa¿no¶ci.
13. Wykonawca bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z realizacj± zamówienia.
14. U¿ycie materia³ów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materia³u, który nie bêdzie spe³niaæ ww. wymagañ wykonawca bêdzie zobowi±zany do ich demonta¿u, a odmowa wykonania takich dzia³añ bêdzie skutkowaæ bezwzglêdnym demonta¿em na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikaj±cymi.
15. Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mog± byæ certyfikaty lub sprawozdania z badañ, deklaracje zgodno¶ci CE lub deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych.
16. Wykonawca zabezpieczy sk³adowane tymczasowo na placu budowy materia³y i urz±dzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzie¿± albo utrat± jako¶ci, w³a¶ciwo¶ci lub parametrów oraz udostêpni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiaj±cego.
17. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powsta³ych w trakcie realizacji robót stanowi±cych przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
18. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: roboty brukarskie, obs³uga koparko – ³adowarki.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê powy¿szych wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
19. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
20. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia wizji lokalnej przez wykonawców. Udzia³ wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowi±zkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 16 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz OFERTA – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika który zakres zamówienia wykonuj± poszczególni wykonawcy;
3) Dowód wniesienia wadium;
4) Pe³nomocnictwo - je¿eli zosta³o udzielone

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, wp³aconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Powszechna Kasa Oszczêdno¶ci Bank Polski Spó³ka Akcyjna
Nr konta: 31 1020 3844 0000 1702 0009 9242
W tytule przelewu nale¿y okre¶liæ postêpowanie na jakie wnoszone jest wadium.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowych.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 19.2. ppkt 2-4 SWZ, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie wp³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 19.6. SWZ, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w pkt 21 SWZ.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 19.2. ppkt 2-4 SWZ, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spó³ki cywilnej) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika który zakres zamówienia wykonuj± poszczególni wykonawcy.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy za¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y okre¶lone w paragrafie 21, 22 i 23 Za³±cznika nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/799020 na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-14

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.