eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d18499e-131a-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026612/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi gminnej ul. Dębowa w Wilkowicach

1.1.11 Przebudowa dróg asfaltowych w Gminie Lipno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291788/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: „Przebudowa drogi gminnej - ul. M. Jackowskiego w Lipnie”
Zakres Części nr 1 obejmuje w szczególności przebudowę drogi gminnej
– ul. M. Jackowskiego w Lipnie, na odcinku długości 0,350 km i szerokości 3,5 m polegającą na:
1) Ustawieniu opornika betonowego wibroprasowanego 12*25*100 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 91,00 m.
2) Wyprofilowaniu i zagęszczeniu nawierzchni z tłucznia o szer. 4,50 m i długości 350,00 mb w ilości 1.435,00 m2.
3) Wykonaniu warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie śr. grub. 10 cm w ilości 1.225,0 m2.
4) Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, KR2 o grub. 5 cm w ilości 1.225,0 m2.
5) Regulacji wysokościowa studni kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych
6) Wyprofilowaniu 700,00 mb poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 o ciągłym uziarnieniu stabilizowanym mechanicznie śr. grub. 10 cm na szer. 0,50 m
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określa:
- opis techniczny stanowiący załącznik nr 3 do SWZ,
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SWZ,
- załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
- stwior stanowiący załącznik nr 18 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 97227,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „Przebudowa drogi gminnej -ul. Przemysłowa w Wilkowicach”
Zakres Części nr 2 obejmuje w szczególności przebudowę drogi gminnej
– ul. Przemysłowa w Wilkowicach na odcinku długości 0,284 km i szerokości 4,5 m polegającą na:
1) Ustawieniu opornika betonowego wibroprasowanego 12*25*100 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 63,00 m.
2) Wyprofilowaniu i zagęszczeniu nawierzchni z tłucznia o szer. 5,50 m i długości 284,00 mb w ilości 1.435,00 m2.
3) Wykonaniu warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie śr. grub. 10 cm w ilości 1.278,0 m2.
4) Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, KR2 o grub. 5 cm w ilości 1278,0 m2.
5) Regulacji wysokościowa studni kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych.
6) Wyprofilowaniu 568,0 mb poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 o ciągłym uziarnieniu stabilizowanym mechanicznie śr. grub. 10 cm na szer. 0,50 m
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określa:
- opis techniczny stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
- załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
- stwior stanowiący załącznik nr 18 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 86953,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 „Przebudowa drogi gminnej - ul. Rabatowa w Wilkowicach”
Zakres Części nr 3 obejmuje w szczególności przebudowę drogi gminnej ul. Rabatowa w Wilkowicach na odcinku długości 0,200 km i szerokości 4,5 m polegającą na:
1) Ustawieniu opornika betonowego wibroprasowanego 12*25*100 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 405,00 m.
2) Wyprofilowaniu i zagęszczeniu nawierzchni z tłucznia o średniej szer. 5,50 m i długości 200,00 mb w ilości 1.154,00 m2.
3) Wykonaniu warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie śr. grub. 10 cm w ilości 954,0 m2.
4) Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11S, KR2 o grub. 4 cm w ilości 954,0 m2.
5) Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, KR2 o grub. 4 cm w ilości 954,0 m2.
6) Regulacji wysokościowa studni kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych.
7) Plantowanie terenu przy opornikach.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 określa:
- opis techniczny stanowiący załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
- załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 11 do SWZ,
- stwior stanowiący załącznik nr 18 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 109750,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. Część nr 4 „Przebudowa drogi gminnej – ul. Lipowa w Wilkowicach”
Zakres Części nr 4 obejmuje w szczególności przebudowę drogi gminnej ul. Lipowej w Wilkowicach na odcinku długości 0,131 km i szerokości 4,5 m polegające na:
1) Ustawieniu opornika betonowego wibroprasowanego 12*25*100 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 36,00 m.
2) Wyprofilowaniu i zagęszczeniu nawierzchni z tłucznia o szer. 5,50 m i długości 131,00 mb w ilości 720,50 m2.
3) Wykonaniu warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie śr. grub. 10 cm w ilości 589,50 m2.
4) Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, KR2 o grub. 5 cm w ilości 589,50 m2.
5) Regulacji wysokościowa studni kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych.
6) Wyprofilowaniu 262,0 mb poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 o ciągłym uziarnieniu stabilizowanym mechanicznie śr. grub. 10 cm na szer. 0,50 m
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 określa:
- opis techniczny stanowiący załącznik nr 12 do SWZ,
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 13 do SWZ,
- załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 14 do SWZ,
- stwior stanowiący załącznik nr 18 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 40906,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 „Przebudowa drogi gminnej – ul. Dębowa w Wilkowicach”
Zakres Części nr 5 obejmuje w szczególności przebudowę drogi gminnej - ul. Dębowej w Wilkowicach na odcinku długości 0,130 km i szerokości 5,0 m polegającą na:
1) Ustawieniu opornika betonowego wibroprasowanego 12*25*100 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 330,00 m.
2) Mechanicznym wykonaniu korytowania pod warstwy konstrukcyjne o gr. 25 cm w ilości 845,00 m2 wraz z wywozem urobku.
3) Wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża w ilości 845,00 m2.
4) Wykonanie podbudowy z betonu z betonu kl. C8/10 grub 15 cm w ilości 845,00 m2.
5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej o gr. 8 cm w ilości 845,00 m2.
6) Plantowanie terenu przy opornikach.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Częsci nr 5 określa:
- opis techniczny stanowiący załącznik nr 15 do SWZ,
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 16 do SWZ,
- załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 17 do SWZ,
- stwior stanowiący załącznik nr 18 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 99285,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171142,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250675,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171142,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972332023

7.3.3) Ulica: ul. Gronowska 46

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171142,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota podana bezpośrednio przez otwarciem ofert, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć
na realizację przedmiotowego zamówienia dla Części nr 2 wynosiła 80 000,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu na Część 2 złożono 5 ofert, których ceny brutto znacznie
przewyższały ww. kwotę. Oferta z najniższą ceną opiewała na cenę brutto 174 551,15
zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizacje niniejszego
przedmiotu zamówienia dla Części nr 2, związku z powyższym unieważnia niniejsze
postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207717,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286507,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207717,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113

7.3.3) Ulica: ul. Bema 33

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207717,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82933,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123137,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82933,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972332023

7.3.3) Ulica: ul. Gronowska 46

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82933,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192864,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249760,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972332023

7.3.3) Ulica: ul. Gronowska 46

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.