eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › USŁUGI PRALNICZE NA BAZIE PRALNI WYKONAWCY II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI PRALNICZE NA BAZIE PRALNI WYKONAWCY II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zalesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 00 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI PRALNICZE NA BAZIE PRALNI WYKONAWCY II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44cf5ab7-3d6e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023540/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 USŁUGI PRALNICZE NA BAZIE PRALNI WYKONAWCY II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.26.16.2022.TP.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 327600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pralnicza na bazie pralni Wykonawcy, polegająca na praniu wodnym i chemicznym bielizny szpitalnej, obejmującej w szczególności: bieliznę pościelową (prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady, pokrowce na materace, poduszki), odzież pacjentów, odzież roboczą i ochronną, fartuchy, ręczniki, piżamy, materace, koce, pokrowce na sprzęt, worki, serwety oraz inną bieliznę szpitalną, z pełnym wykończeniem, tj. suszeniem, krochmaleniem, maglowaniem, prasowaniem, wykonywaniem drobnych napraw krawieckich, odkażaniem – zgodnie ze szczegółowym wykazem bielizny szpitalnej stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Usługa, o której mowa w ust. 1 tego Rozdziału obejmuje transport, załadunek, rozładunek bezpośrednio do punktu odbioru i wydawania bielizny szpitalnej, o którym mowa w ust. 3 tego Rozdziału.
3. Punkt odbioru i wydawania bielizny szpitalnej, o którym mowa w ust. 3 tego Rozdziału znajduje się na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, adres: ul. Zalesie 1, kod: 09-500, miejscowość: Gostynin.
4. Strony niniejszego zamówienia zgodnie ustalają, iż Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na rzecz poniżej wymienionych komórek organizacyjnych i oddziałów szpitalnych, tj.:
1) Izba Przyjęć (Pawilon nr 1);
2) Zarząd ogólny
3) Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej – RP – (Pawilon nr 1);
4) Dział Farmacji Szpitalnej – (Pawilon nr 1);
5) Ambulatorium ogólne – (Pawilon nr 1);
6) Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej – (Pawilon nr 1);
7) Zakład Opiekuńczo Leczniczy – ZOL – (Pawilon nr 2);
8) Oddział Rehabilitacji Neurologicznej – RN – (Pawilon nr 3);
9) Oddział Psychiatryczny III – (Pawilon nr 3);
10) Oddział Psychogeriatrii – PG – (Pawilon nr 6);
11) Całodobowy Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu – COTUA – (Pawilon nr 6);
12) Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych – OLAZA – (Pawilon nr 6);
13) Pododdział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych – (Pawilon nr 6);
14) Oddział Psychiatryczny V – (Pawilon nr 7);
15) Oddział Psychiatryczny VI – (Pawilon nr 7);
16) Poradnia Psychologiczna dla dzieci i młodzieży – (Pawilon nr 1);
17) Poradnia Zdrowia Psychicznego dla dzieci – (Pawilon nr 1);
18) Poradnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia – (Pawilon nr 1).
5. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w podmiotach leczniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. (Dz. U. z 2000 r., Nr 40, poz. 469) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach , ustawą z dnia 05 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2022 poz. 1657), ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 195 z późn. zm), oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 2088 z późn. zm,), oraz zobowiązuje się bezwzględnie przestrzegać zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego w zakresie właściwej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
6. Szacunkowa ilość bielizny szpitalnej oddanej do prania w okresie trwania umowy, tj.: przez okres 12 miesięcy wyniesie min. 56 000 kg, z zastrzeżeniem, iż faktyczny zakres usługi, o której mowa w tym Rozdziale uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów.
7. Faktyczne ilości oddanej bielizny szpitalnej ze wskazaniem asortymentu oraz ogólnej wagi określone będą na druku zbiorczym oddanej i wydanej bielizny szpitalnej, stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał system RFID HF do radiowej identyfikacji i bezdotykowego liczenia brudnej bielizny szpitalnej. System powinien zapewniać identyfikację i ewidencję przekazywanej do prania bielizny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98315000-4 - Usługi prasowania

98311000-6 - Usługi odbierania prania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLYYWOOD TEXTILE SERVICE Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LAUNDRY SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087

7.3.3) Ulica: Bojanowska 2B

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45304000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 0,89 groszy brutto za 1 kg wypranej bielizny szpitalnej, co oznacza, iż wynagrodzenie świadczonej usługi w okresie obowiązywania umowy jest większe o 49.840,00 zł brutto od wyceny wartości szacunkowej zamówienia, Zamawiający w porozumieniu z Głównym Księgowym zwiększa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do złożonej ceny oferty. Zamawiający nadmienia, iż przeprowadził dwa postępowania (jedno z nich unieważnił), do obu postępowań przystąpił tylko jeden Wykonawca, dlatego też Zamawiający nie widzi powodu unieważnienia przedmiotowego postępowania i ogłoszenia kolejnej procedury. Analizując powyższe Zamawiający postanawia zwiększyć kwotę i wybrać ofertę w/w Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.