eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno"Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W GŁOWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 24/26

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1glowno@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cebertowicz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fcfd904-5f8c-45f0-8b15-653cff2084df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fcfd904-5f8c-45f0-8b15-653cff2084df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00552155/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.0036/23.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 333430 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 46080 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 76800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 23700 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 40350,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 34800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 3700 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 - Kurs Photoshop poz. 3.4. wniosku
Część 2 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 3 - Kurs spawanie metodą MAG poz. 1.6. wniosku
Część 4 - Kurs Cięcia gazowego poz. 1.8. wniosku
Część 5 – Kurs Magazyniera poz. 2.8. wniosku
Część 6 – Kurs operatora wózka jezdniowego podnośnikowego poz. 2.4. wniosku
Część 7 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
Część 8 - „Kurs CNC” poz. 5.2. wniosku – dla 1 nauczyciela
Część 9 - Kurs CNC z certyfikacją „TUV Nord”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 35 - 60 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27872 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1a/53, 05-500 Piaseczno, NIP: 8761159474, REGON: 015863643

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1a/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż postępowanie dla Części Nr 2 zostało unieważnione, z uwagi na brak ofert złożonych na przedmiotowe części zamówienia. Podstawa prawna: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1980 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o., ul. Cieszyńska 3A, 43-430 Skoczów, NIP: 5482667968, REGON: 243701036

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482667968

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 3A

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Kutnie ul. Jagiełły 2, 99-300 Kutno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251374

7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły 2

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1a/53, 05-500 Piaseczno, NIP: 8761159474, REGON: 015863643

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1a/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od podpisania umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż postępowanie dla Części Nr 7 zostało unieważnione, z uwagi na brak ofert złożonych na przedmiotowe części zamówienia. Podstawa prawna: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMPRO Sp. z.o.o., Ruda Pilczycka 23, 26-234 Słupia, NIP: 6581987688, REGON: 380371874, woj. świętokrzyskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581987688

7.3.3) Ulica: Ruda Pilczycka 23

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-234

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMPRO Sp. z.o.o., Ruda Pilczycka 23, 26-234 Słupia, NIP: 6581987688, REGON: 380371874, woj. świętokrzyskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581987688

7.3.3) Ulica: Ruda Pilczycka 23

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-234

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.