Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304749/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00336256/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
- 2025/BZP 00336405/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzozowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZOZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370442837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Józefa Bielawskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134343485
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozbrzozow@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozbrzozow.pl/category/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cf1e8e1-7c14-4a02-b48e-2a55ddf85f101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzozowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cf1e8e1-7c14-4a02-b48e-2a55ddf85f10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Narodowy Fundusz Zdrowia realizuje projekt „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” na podstawie umowy zawartej pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a Narodowym Funduszem Zdrowia w dniu 27 marca 2024 r. Projekt dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027. Priorytet FENX.06 Zdrowie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/05/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100561,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa:• Pulsoksymetr 10 sztuk
• Waga medyczna ze wzrostomierzem 4 sztuki
• Otoskop 7 sztuk
• Waga medyczna dla niemowląt 1 sztuka
• Tablica do badania ostrości wzroku plastikowa 8 sztuk
• Waga z analizatorem masy ciała 1 sztuka
• Aparat do pomiaru ciśnienia krwi elektroniczny 7 sztuka
• Stetoskop 7 sztuk
• Termometr elektroniczny 6 sztuk
• Elektroniczna waga dla niemowląt – przenośna 1 sztuka
• Lampa UV bakterio i wirusobójcza 2 sztuki
• Lampa diagnostyczna bezcieniowa 2 sztuki
CPV: 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 33071,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa:• Holter ciśnieniowy 2 sztuki
• Holter EKG 1 sztuka
• Spirometr 1 sztuka
• Aparat do szybkiej diagnostyki – różne testy w tym CRP 1 sztuka
• Aparat EKG 2 sztuki
• Aparat EKG mobilny 1 sztuka
CPV: 33100000-1 Różne urządzenia medyczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 43519,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa:• Lodówka z monitoringiem temperatury
CPV: 39711130 Chłodziarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 11190,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa:• Kozetka lekarska 4 sztuki
• Stół do badania niemowląt 4 sztuki
• Meble medyczne biurka 5 sztuk
CPV: 33192000-2 meble medyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12780,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33071,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44534,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33071,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "Specjał" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35933,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43519,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43519,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43519,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "Specjał" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47001,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12489,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Krimarg Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103899
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "KRIMARG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "KRIMARG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13763,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "Specjał" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14927,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego z HDS kwatermistrzowskiego.
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
- Budowa chodników dla pieszych w ciągu dróg powiatowych
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup aparatury medycznej dla SP ZOZ w Motyczu
- DOSTARCZENIE CHŁODZIARKI FARMACEUTYCZNEJ
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





