eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Świadczenie usług Starszego Programisty do realizacji projektu "Focus&CalmVR: badanie efektywności innowacyjnej terapii ADHD z wykorzystaniem technologii VR i AI"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Świadczenie usług Starszego Programisty do realizacji projektu „Focus&CalmVR: badanie efektywności innowacyjnej terapii ADHD
z wykorzystaniem technologii VR i AI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: +48 224582623

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mszner@ipin.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398479

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00396172

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca realizujący zamówienie winien spełniać następujące wymagania tj. posiadać:
w zakresie kwalifikacji osób realizujących zamówienie
• Wykształcenie wyższe techniczne o profilu informatycznym
• Bardzo dobra znajomość jednego z głównych silników w VR/3D, np. Unity (preferowane) lub Unreal Engine
• Ukończone kursy i certyfikaty w zakresie tworzenia aplikacji VR
• Umiejętność tworzenia aplikacji mobilnych (Android/iOS), najlepiej z użyciem Flutter, React Native lub natywnie (Java/Kotlin, Swift).
• Znajomość języków programowania: C# (Unity), C++, Python lub JavaScript (w zależności od wybranego stacku).
• Praktyczna znajomość algorytmów przetwarzania danych, analizy sygnałów lub danych użytkownika.
• Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej we współpracy z interdyscyplinarnym zespołem (psycholodzy, badacze, terapeuci).
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

w zakresie doświadczenia osób realizujących zamówienie

Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w zakresie programowania aplikacji VR/AR
Stworzenie oprogramowania do minimum dwóch obecnych na rynku aplikacji VR przeznaczonych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Udokumentowane doświadczenie w integracji urządzeń zewnętrznych lub sensorów (np. czujniki biometryczne, biofeedback, headsety VR, systemy trackingu).

Po zmianie:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca realizujący zamówienie winien spełniać następujące wymagania tj. posiadać:
w zakresie kwalifikacji osób realizujących zamówienie
• Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
• Bardzo dobra znajomość jednego z głównych silników w VR/3D, np. Unity (preferowane) lub Unreal Engine
• Ukończone kursy i certyfikaty w zakresie tworzenia aplikacji VR
• Umiejętność tworzenia aplikacji mobilnych (Android/iOS), najlepiej z użyciem Flutter, React Native lub natywnie (Java/Kotlin, Swift).
• Znajomość języków programowania: C# (Unity), C++, Python lub JavaScript (w zależności od wybranego stacku).
• Praktyczna znajomość algorytmów przetwarzania danych, analizy sygnałów lub danych użytkownika.
• Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej we współpracy z interdyscyplinarnym zespołem (psycholodzy, badacze, terapeuci).
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

w zakresie doświadczenia osób realizujących zamówienie

Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w zakresie programowania aplikacji VR/AR
Stworzenie oprogramowania do minimum dwóch obecnych na rynku aplikacji VR przeznaczonych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Udokumentowane doświadczenie w integracji urządzeń zewnętrznych lub sensorów (np. czujniki biometryczne, biofeedback, headsety VR, systemy trackingu).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-09-05 09:45

Po zmianie:
2025-09-08 09:45

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-09-05 10:00

Po zmianie:
2025-09-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-10-04

Po zmianie:
2025-10-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.