Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290005/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych nr 3 przy
ul. St. Batorego 37
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchorzow.zetopzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych nr 3 przyul. St. Batorego 37
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76dc162-1302-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021831/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 ZST3 (ul.St. Batorego 37) - Remont Sali gimnastycznej, zaplecza Sali oraz remont blacharki na budynku głównym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290005/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.263.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138654,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont sali gimnastycznej - odtworzenie powłok malarskich, uzupełnienie tynków ścian, przemurowanie pęknięć pionowych, ścian szczytowych, malowanie konstrukcji stalowej kratownic dźwigarów dachu. Zaplecze sali gimnastycznej- skucie zmurszałych tynków ścian, zamurowanie okna, odtworzenie częściowe izolacji przeciwwilgociowej w obrębie pomieszczenia poniżej terenu oraz odprowadzenia wód deszczowych; wykonanie tynków renowacyjnych malowanie farbami silikatowymi tynków; zabudowa wentylatora wyciągowego.
Przez cały okres wykonywania prac budowlanych Wykonawca winien zatrudnić kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez posiadanie uprawnień budowlanych rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane.
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),
lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) tj. osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7 i 9 do niniejszej SWZ. Opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte a nie ujęte w odpowiednio w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót, winne być traktowane tak jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Dokumenty te należy rozpatrywać łącznie.
Wykonanie zadania zapewni dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272867,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “ELMUR“ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-15-56-111
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 9 A
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-195
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- BUDOWA PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PRZEDSZKOLU NR 16 W CHORZOWIE PRZY UL. BRZOZOWEJ 9
- Dostawa produktów do opieki i pielęgnacji pacjenta oraz innych wyrobów jednorazowych.
- Dostosowanie obiektu przy ul. Kochanowskiego 18 na potrzeby żłobka w ramach programu Maluch+
- Świadczenie usługi wywozu odpadów mieszanych
- Dostawa rolek papieru termicznego do biletomatów, drukarek biletowych oraz kas fiskalnych
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.