eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekRozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a111601-3a54-4f31-b504-becc09e0b3b8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a111601-3a54-4f31-b504-becc09e0b3b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038696/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie finansowane przez Unię Europejską w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Cyfrowego - Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0948/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego pn. „Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku” w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” jest zakup wraz z dostawą oprogramowania oraz fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem. Niniejsze zamówienie obejmuje:
1) Zarządzalny przełącznik sieciowy – Typ-1 (2 szt.),
2) Zarządzalny przełącznik sieciowy – Typ 2 (10 szt.),
3) Serwery backupu (2 szt.),
4) Macierz dyskowa (1 szt.),
5) Urządzenie do deduplikacji i zabezpieczenia danych (2 szt.),
6) Oprogramowanie do zarządzania klastrem i systemem bazodanowym (wykonywania kopii zapasowych) (1 sztuka),
7) Zasilacz do serwerów (UPS) Typ 1 (2 szt.),
8) Zasilacz do stacji końcowych Typ 2 (15 szt.).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowego, nie powystawowego sprzętu/urządzeń oraz oprogramowania.
Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 1 do SWZ , w tym w szczególności:
a) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 1 do SWZ,
d) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
e) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672687,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672687,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672687,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Technology Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101665193

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Dubois 114/116

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-465

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672687,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.