eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego - etap 1" realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego – etap 1” realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego – etap 1” realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e86567e-0661-4761-8881-165a8b373afe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043078/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 "Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego – etap 1” realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w zakresie projektu: „Park przy ul. Idzikowskiego – rekultywacja terenów zdegradowanych działalnością gospodarczą i przemysłową we Wrocławiu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 w ramach Działania nr 2.10 Ochrona Przyrody i klimatu – ZIT oraz dodatkowo Budżet Państwa ze środków krajowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/48/2025/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5367992,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, prac ogrodniczych i pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego – etap 1” realizowanego w ramach projektu pn. „Park przy ul. Idzikowskiego – rekultywacja terenów zdegradowanych działalnością gospodarczą i przemysłową we Wrocławiu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 oraz Budżet Państwa ze środków krajowych, polegających na częściowym zagospodarowaniu Parku przy ul. Idzikowskiego we Wrocławiu, zlokalizowanego na działkach: nr cz.dz. 4/8, cz.dz. 4/11, 4/16, cz.dz. 4/17, 4/18, cz.dz. 5/350, cz.dz. 5/348, 5/349, 5/351, cz.dz. 5/352, cz.dz. 23/2, cz.dz. 23/3, AM-3 w obrębie Gądów Mały.
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedstawia dokumentacja pn.: Projekt zagospodarowania terenu w zakresie montażu obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budową sieci elektrycznej niskiego napięcia oświetlenia parkowego i punktu poboru energii”.
Zrealizować należy wszystkie elementy wskazane w dokumentacji projektowej, będące pierwszym etapem budowy parku. W trakcie opracowania znajduje się dokumentacja projektowa dla realizacji drugiego etap budowy parku, który nie jest objęty obecnym postępowaniem.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I wykonanie robót budowlanych, Część II wykonanie prac ogrodniczych oraz Część III pielęgnację gwarancyjną zieleni.
3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4893600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5495700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4893600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTOMAT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970015621

7.3.3) Ulica: UL. STABŁOWICKA 134

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH, Podwykonawca jeszcze nie znany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4893600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Strony ustalają, że przedmiot umowy w zakresie Części I oraz Części II zostanie wykonany w terminie do 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonywanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.