eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym", realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 - 1 edycja Funduszu Osiedlowego).



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym”, realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 – 1 edycja Funduszu Osiedlowego).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym”, realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 – 1 edycja Funduszu Osiedlowego).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f0e9d5e-c7dc-4147-afbe-4480afd12c42

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043078/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 „Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym”, realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 – 1 edycja Funduszu Osiedlowego).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/57/2025/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż elementów małej architektury, wykonanie robót budowlanych, realizacja prac ogrodniczych obejmujących m.in. nasadzenie zieleni, konserwacja drewnianych elementów ławek i koszy na śmieci, a także wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni – w ramach zadania pn. „Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym”, realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 – 1 edycja Funduszu Osiedlowego).
Zakres zamówienia został podzielony na cztery części, polegające w szczególności na:

• Część I – dostawa, prace montażowe elementów małej architektury oraz wykonanie robót budowlanych
• Część II – wykonanie prac ogrodniczych
• Część III - prace konserwacyjne drewnianych elementów ławek i koszy na śmieci. Prace konserwacyjne polegające na zabezpieczeniu ławek i koszy na śmieci poprzez proces impregnacji w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy
• Część IV - pielęgnacja gwarancyjna zieleni
W ramach realizacji inwestycji, przewiduje się doposażenie terenów zieleni oraz pasów drogowych w 12 lokalizacjach Osiedla Gądów-Popowice Południe we Wrocławiu w elementy małej architektury, takie jak ławki parkowe i kosze na śmieci, które zostaną zamontowane na nawierzchniach utwardzonych z kostki betonowej, wykonanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zadania, a także wykonanie prac ogrodniczych polegających na nasadzeniu zieleni, w szczególności krzewów i drzew, przeprowadzenie prac konserwacyjnych dotyczących drewnianych elementów ławek i koszy na śmieci oraz wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni.
Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie prac ziemnych i brukarskich w celu przygotowania miejsc na nawierzchnię utwardzoną z kostki betonowej, gdzie zostaną zamontowane ławki i kosze na śmieci. Prace zawierają również montaż elementów małej architektury oraz przygotowanie i posadowienie fundamentów.
Dostawy, prace i roboty będące przedmiotem umowy należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym” wykonanej przez firmę: PROMART Pracownia Projektowa Wioletta Trytko, Aleja gen. Józefa Hallera 153A/1, 53-201 Wrocław.
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na działkach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta (ZDiUM) oraz Zarządu Zasobów Komunalnych (ZZK), wskazanych w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

77220000-8 - Usługi impregnacji drewna

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389643,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427761,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389643,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTOMAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970015621

7.3.3) Ulica: ul. Stabłowicka 134

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389643,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):
1. Przedmiot umowy w zakresie Części I oraz Części II zostanie wykonany w terminie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Prace konserwacyjne polegające na zabezpieczeniu ławek i koszy na śmieci poprzez proces impregnacji i olejowania (Część III przedmiotu umowy) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
3. Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część IV przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonywanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.