Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259254/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00268016/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00273353/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00284612/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w ramach zadania „Budowa Centrum Kulturalno – Edukacyjnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w ramach zadania „Budowa Centrum Kulturalno – Edukacyjnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a787670d-0a89-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej w ramach zadania: Budowa Centrum Kulturalno-Edukacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/32/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w ramach zadania: „Budowa Centrum Kulturalno-Edukacyjnego”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) prace rozbiórkowe paneli akustycznych i sufitów podwieszanych,
2) montaż okablowania,
3) montaż centrali SSP wraz z czujkami oraz pozostałym osprzętem,
4) roboty ogólnobudowlane i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Pożarowej,
5) w zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego nawet, jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek związanych z wykonaniem robót.
3. Zamawiający informuje, że prace dotyczą budynku czynnego i budynek nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować i zabezpieczyć roboty by nie zakłócać funkcjonowania i zapewnić bezpieczne poruszanie się po obiekcie i terenie. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
4. Zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót i opisem przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji. Harmonogram będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy.
6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2022 poz. 1510 ze. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności związane z m.in.: montażem instalacji niskoprądowych, montażem i demontażem sufitów akustycznych, montażem czujek systemu.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305878,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889999,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXTO Technology Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAXTO Sp. z o.o. Sp K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130262994
7.3.3) Ulica: Willowa
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Krakowie
- Dostawa i montaż artykułów sportowych, rehabilitacyjnych, medycznych, sanitarnych (...) "Rozbudowa i modernizacja budynków SOS-W dla Dzieci Słabowidzących nr 8 przy ul. Koźmińskiej 7 (...)".
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa filtrów wentylacyjnych
- Dostawa samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i rozbudowa instalacji fotowoltaicznych o mocy do50kW wraz z magazynami energii oraz jednym punktem ładowania pojazdów elektrycznych na terenie Gminy NowaSłupia w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany oświetlenia podstawowego świetlówkowego na LED w budynku IZIBB ul. Gronostajowa 9 w Krakowie.
- MODERNIZACJA ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA WRAZ Z ZAKUPEM ANGIOGRAFÓW
- "Adaptacja pomieszczeń dla apteki szpitalnej w budynku Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1" w formule "zaprojektuj i wybuduj""
- Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z modernizacją centrali wentylacyjnej I/Kraków - Nowa Huta
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dawnej stołówki w budynku internatu ZS im. Władysława Szybińskiego w Cieszynie na zaplecze sanitarno-szatniowe.
więcej: Systemy wykrywania ognia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





