eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówRemont poboczy dróg gminnych nr 110351E i nr 110574E w Witowie gm. Sulejów



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont poboczy dróg gminnych nr 110351E i nr 110574E w Witowie gm. Sulejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148866

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont poboczy dróg gminnych nr 110351E i nr 110574E w Witowie gm. Sulejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8cf7eba-1304-4db2-a498-f946fa17494b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023546/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont poboczy dróg gminnych nr 110351E i nr 110574E w Witowie gm. Sulejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 315585,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest remont poboczy dróg gminnych o łącznej długości około 549 m w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych” w podziale na:
a) Remont pobocza drogi gminnej nr 110351E (Milejowiec) gr. gm. Rozprza - Witów Kol. na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 110574E do granicy z dz. nr ewid. 392, działka drogowa nr ewid. 302 obręb Witów gm. Sulejów.
b) Remont pobocza drogi gminnej nr 110574E Witów (dr. pow. Nr 1523E – droga gminna Nr 110405E) odcinek od przystanku autobusowego do skrzyżowania z drogą gminną Nr 110351E działka drogowa nr ewid. 91 obręb Witów gm. Sulejów.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać remont istniejących poboczy poprzez:
1) Odtworzenie ich konstrukcji nawierzchni przy pomocy mieszanki mineralno – asfaltowej oraz prefabrykatów betonowych obramowanych krawężnikami i obrzeżami.
2) Regulację wysokościową istniejących wjazdów i umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi. Remontowane pobocze będzie posiadało zmienną szerokość oraz bȩdzie odtwarzane zarówno na poziomie jezdni, jak i częściowo jako pobocze wyniesione – zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji.
3) Po wykonaniu niezbędnych robót rozbiórkowych w zakresie istniejących konstrukcji pobocza wykonanie nowych krawężników betonowych w lokalizacjach wskazanych w części rysunkowej dokumentacji.
4) Wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych poboczy i wjazdów z prefabrykatów betonowych składających się z:
· kostki betonowej 6 cm - kształt i kolor kostki należy uzgodnić z Inwestorem na etapie realizacji prac
· podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm
· podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm
· istniejące podłoże G1 lub doprowadzone do G1
5) Remont poboczy o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej składający się z następujących warstw:
· warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR 1-2 gr. 4 cm
· warstwa wiążąca AC 16 W 50/70 KR 1-2 gr. 4 cm
· podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm
· podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm
· istniejące podłoże G1 lub doprowadzone do G1
6) Wykonanie docelowego oznakowania – zgodnie z odrębnym opracowaniem.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.
3.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu budowlanego, Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót, przedmiarów robót, Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.
3.4 Podstawą do wyceny przedmiotu zamówienia jest SWZ, dokumentacja projektowa oraz zapisy zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, natomiast przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy i uzupełniający.
3.5 Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia postepowanie, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 4 oferty. Cena oferty z najniższą ceną (Oferta nr 4 złożona przez firmę DROGI I BRUKI Wojciech Danielczyk, 95-020 Andrespol, Bedoń Przykościelny, ul. Brzezińska 20) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę 271.000,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 446.026,20 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.