Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00396944/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00408107/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00414584/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00461878/01 - Wynik z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dostawa wyposażenia meblowego dla AWFiS z podziałem na 2 części wraz z opcjami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I SPORTU IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W GDAŃSKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327876
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kazimierza Górskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-336
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.gdansk.sisco.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397290
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00396944
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Opcja 1 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Maksymalna wartość Opcji 1: 13 451,10 PLN
3. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
4. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
5. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
Po zmianie:
1. Opcja 1 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
4. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Opcja 2 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Maksymalna wartość Opcji 2: 168722,88 PLN
3. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
4. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
5. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
Po zmianie:
1. Opcja 2 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 7 sztuk stolików kawowych, 3 sztuki donic, 4 sztuki fotela na bazie obrotowej z wysokim oparciem, 3 sztuki sofy modułowej okrągłej, 1 sztuka sofy trzyosobowej na płozie, 2 sztuki sofy modułowej, 5 sztuk foteli wypoczynkowych na płozie, 1 sztuka siedziska dla dwojga z oparciem, 4 sztuki paneli akustycznych wiszących montowanych do sufitu, 2 sztuki paneli akustycznych montowanych do ściany – zgodnie z OPZ
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
4. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zasilaczy transformatorowych nawrotnych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2027 roku
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- "Wronia Górka bez barier - uporządkowanie i zagospodarowanie dojścia na Wronią Górkę od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli do lokalizacji Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Lipińska 2, al. Zjednoczenia 34 oraz pl. Grzybowski 6 w Warszawie
- Zakup zabudowy meblowej i regałów magazynowych w ramach zadania pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w Wojewódzkim Szp Zesp w Płocku".
- Dostawa mebli biurowych - 2 postępowanie
- SZP/243-297/2025 Dostawa mebli i krzeseł przeznaczonych do laboratorium STEAM w filii: Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych
- Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej Nadleśnictwa Dobrocin wraz z montażem
- "Zakup wyposażenia niemedycznego w zakresie opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu referencyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





