Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271806/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00290688/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na 2 i 3 piętrze w budynku B Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 90
1.5.8.) Numer faksu: 52 375-30-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-817be84b-9510-4d6f-be5d-8e90c89a26e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na 2 i 3 piętrze w budynku B Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817be84b-9510-4d6f-be5d-8e90c89a26e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114678/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane na 2 i 3 piętrze w budynku B Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na 2 i 3 piętrze w budynku B Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie
z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót (stanowi materiał pomocniczy), wg podziału na poszczególne branże:
a) Branża architektoniczna,
b) Branża sanitarna,
c) Branża elektryczna.
Roboty budowlane na 2 i 3 piętrze w budynku B Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy należy wykonać, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 8a - 8f i 9a - 9f do niniejszej specyfikacji.
Głównym projektem w postępowaniu jest projekt po aktualizacji (załączniki nr 8d-8f oraz 9d - 9f). W przypadku braku jakiś informacji w projekcie po aktualizacji uzupełnieniem jest projekt pierwotny dołączony do postępowania, który należy również wziąć pod uwagę przy wycenie i realizacji robót budowlanych.
Wykonawca do wyceny powinien uwzględnić wszystkie prace potrzebne do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiar robót załącznik nr 8 i 9 jest tylko materiałem pomocniczym. Jeżeli Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej (pkt. 2.6 SWZ) uzna, że konieczne jest uwzględnienie prac i materiałów nieuwzględnionych w dokumentacji, powinien przyjąć je do wyceny. Jeżeli wykonawca uzna, że w danej pozycji należy zwiększyć ilość materiału, sprzętu lub robocizny powinien uwzględnić to przy wycenie przedmiotu umowy (np. równanie ścian tynkiem w celu uzyskania kątów prostych niezbędnych do uzyskania efektu zgodnie ze sztuką budowlaną).
Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały oraz wyposażenie budynku były wykonane
z dobrej jakości materiałów w związku ze specyfiką użytkową obiektu, odporne na uszkodzenia i trwałe.
Wszystkie materiały zastosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz dostarczone wyposażenie muszą zostać przedstawione przez Wykonawcę w postaci karty materiałowej do pisemnej akceptacji przez Zamawiającego.
Ponadto do wyceny należy przyjąć:
Wyposażenie teleinformatyczne tj. switche, anteny i UPS muszą być kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego i w celu rozbudowy systemu na każdym piętrze należy przyjąć wyposażenie o następujących parametrach:
1. HP ARUBA 2930F (JL558A) dodatkowo do każdego Switcha 2 wkładki miniGbic 10Gbps
2. Switch Ubiquiti 24p USW-ENTERPRISE-24-POE 12x2,5G 12x1G 2x10G SFP+ dodatkowo do każdego Switcha 2 wkładki miniGbic 10Gbps
3. Anteny WiFi Ubiquiti U6 Enterprise
4. Anteny WiFi FortiAP 433G
punkty 3 i 4 na każdym piętrze po 4 szt.
5. UPS APC APC Smart-UPS (1500VA/900W, 4x IEC, AVR, LCD, RACK)
Należy również dostarczyć odpowiednią ilość patchcordów, aby połączyć patch-panele ze switchami (RJ45 i minibic).
W przypadku próby zaproponowania innego wyposażenia teleinformatycznego musi ono być ustalone z Zamawiającym i zaakceptowane przez niego przed złożeniem oferty w celu wcześniejszej akceptacji np. w formie pytania do postępowania.
Pomieszczenie Kancelarii Tajnej:
Realizacja kontroli dostępu dla stopnia zabezpieczenia GRADE 4 poprzez montaż na kondygnacji 1p dodatkowej jednostki komputerowej o parametrach jak dla pomieszczenia 2.1c wraz z osprzętem i oprogramowaniem opisanym w pkt. 5.15 projektu technicznego branży elektrycznej wraz z rozbudową istniejącej instalacji SSWiN Satel i sieci strukturalnej pomiędzy ww. jednostką komputerową i pomieszczeniem kancelarii tajnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4869000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6799354,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4869000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BWJ INWESTYCJE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532645653
7.3.3) Ulica: Smoleńska 53
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-871
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne, instalacje wentylacji i klimatyzacji, instalacje elektryczne i teletechniczne, wyposażenie, część robót budowlanych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4869000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-27 do 2025-12-25INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 189 w m. Sypniewo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy trybuny południowej stadionu miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostawą systemu serwerowego dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy (ROM-4)
- Nadzór, konserwacje i naprawy wind i platform w obiektach UKW w okresie od 01.02.2026 - 31.01.2027
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





