Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00331305/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup. Grodkowie, Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opieki
w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Niemodlinie
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365932620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Powstań Śląskich 37
1.5.2.) Miejscowość: Niemodlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@cuwniemodlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cuwniemodlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup. Grodkowie, Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opiekiw okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26e45d23-367c-4387-9905-102e386c8533
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061426/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup. Grodkowie, Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opieki w okresie od dnia od dnia od 1.09.2025 r. -26.06.2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 311418,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300461,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – TRASA 1„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Zespołu
Niepublicznych Szkół w Kup wraz z zapewnieniem opieki w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.”, na trasie opisanej zgodnie z załącznikiem Nr 1 do OPZ
– dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.
Szacunkowa liczba uczniów na trasie została określona w Załączniku Nr 1 do OPZ. Dzienna liczba kilometrów:94
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 81292,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – TRASA 2„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Grodkowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych
w Grodkowie wraz z zapewnieniem opieki w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.”, na trasie opisanej zgodnie z załącznikiem Nr 2 do OPZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.
Szacunkowa liczba uczniów na trasie została określona w Załączniku Nr 2 do OPZ. Dzienna liczba kilometrów: 76
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 60925,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – TRASA 3„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu wraz z zapewnieniem opieki w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.”, na trasie opisanej zgodnie z załącznikiem Nr 3 do OPZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.
UWAGA!
Na trasie obowiązuje tylko poranny odwóz ucznia niepełnosprawnego do szkoły. Bez kursu popołudniowego / powrotnego.
Szacunkowa liczba uczniów na trasie została określona w Załączniku Nr 3 do OPZ.
Dzienna liczba kilometrów: 29
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 56400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 –TRASA 4„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie wraz z zapewnieniem opieki w okresie od dnia
1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.”, na trasie opisanej zgodnie z załącznikiem
Nr 4 do OPZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.
Szacunkowa liczba uczniów na trasie została określona w Załączniku Nr 4 do OPZ.
Liczba kilometrów: 112
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 112800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87796 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111672 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87796 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J@MBOR - Ryszard Jambor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543260849
7.3.3) Ulica: Małgorzaty 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-680
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87796,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142128 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Ewa Maciejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262764196
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Niemodlin
7.3.5) Kod pocztowy: 49-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWY EWA MACIEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWY EWA MACIEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60912 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65236 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60912 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH EUROTAM ZBIGNIEW PARADOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540068850
7.3.3) Ulica: Opolska 1
7.3.4) Miejscowość: Tułowice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60912,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-26Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121824 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135360 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121824 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH EUROTAM Zbigniew Paradowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540068850
7.3.3) Ulica: Opolska 1
7.3.4) Miejscowość: Tułowice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepełnosprawnych do i z Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dąbrowie"
- Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Pątnów w 2026 roku
- DOWÓZ MIESZKAŃCÓW GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOOPOMOCY W WINIARACH I ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY ŚWIT W MIŁOCICACH W ROKU 2026
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi transportu drogowego osób z niepełnosprawnością na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do szkół i placówek specjalnych oraz opieka podczas dowozu w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





