Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00321679/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00336451/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzdw/public/postepowanie?postepowanie=504511011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36bbce61-26f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.103.2023.8.3.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru inwestorskiego na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.
2. Usługa obejmuje:
1) koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania;
2) pełnienie nadzoru inwestorskiego i kontrolę nad realizacją robót budowlanych zgodnie z Prawem budowlanym i zawartą umową na roboty budowlane;
3) działania mające na celu terminowe wykonanie robót budowlanych;
4) dokumentowanie postępu robót;
5) wypełnianie obowiązków sprawozdawczych uzgodnionych z Przedstawicielem Zamawiającego;
3. Zakres robót budowlanych obejmuje: rozbudowę drogi w zakresie dobudowy drugiej jezdni na całym odcinku, oraz remont i przebudowę istniejących nawierzchni; wykonanie ciągów pieszych i pieszo-rowerowych, w tym oddzielonych od jezdni pasem zieleni; budowę kanalizacji deszczowej z wylotem do cieku Stramniczka; budowę oświetlenia; budowę kanału technologicznego; przebudowę kolidującego uzbrojenia; przebudowę linii kablowej 15 kV i 0,4 kV, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia bez przebudowy; budowę zjazdów i dróg obsługujących tereny przyległe; rozbiórkę istniejącej kładki oraz mostu i zbudowanie nowego obiektu, budowę przepustu, w miejscu istniejącej kładki i mostu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK - ProjektTomasz Łapiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320563273
7.3.3) Ulica: Morska 99b/8
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-217
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
- "Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie - PO RAZ DRUGI"
- Dostawa ciągnika siodłowego wraz z naczepą przystosowanych do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii C+E prawa jazdy dla ZORD w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad rozbudową budynku Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich o budynek zakładu opiekuńczo-leczniczego realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku przedszkola z oddziałami żłobkowymi w Koronowie"
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. "Budowa jezdni i chodnika w ul. Gryfińskiej i Wyszomierskiej oraz (...)" - cześć nazwy
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku nr 2 - parter, II piętro"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: ,,Przebudowa budynku technicznego na Zakład Antropologii i Centrum Badań Przedklinicznych w IITD PAN - część B"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.