Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335604/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 672 23 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja//9305921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c238f41e-1874-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 787385,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72751,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie, zwanych dalej „sprzętem”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu:
1) słuchawki nauszne – 4 szt.
2) podkładki pod mysz – 4 szt.
3) zestaw klawiatura+mysz – 4 szt.
4) słuchawki nauszne z redukcją szumu – 2 szt.
5) laptop z oprogramowaniem – 9 szt.
6) zestaw komputerowy 1 - 5 szt.
7) zestaw komputerowy 2 - 3 szt.
8) router – 3 szt.
9) monitor 24" LED – 5 szt.
10) mysz bezprzewodowa – 6 szt.
11) kabel HDMI – 3 szt.
12) karta graficzna – 2 szt.
13) kabel USB – 5 szt.
14) Swtich – 3 szt.
15) stelarz rack - 3 szt.
16) patchpanel – 3 szt.
17) organizer do kabli – 3 szt.
18) listwa zasilająca – 3 szt.
19) pamięć RAM - 3 szt.
20) karta LAN – 3 szt.
21) lampa z lupą – 2 szt.
22) stacja lutownicza i grotowa – 4 szt.
23) spoiwo lutownicze – 4 szt.
24) wieża stereo – 1 szt.
25) drukarka atramentowa kolor – 2 szt.
26) licencja serwerowa – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
32342100-3 - Słuchawki
32344200-8 - Odbiorniki radiowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74061,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153383,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74061,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 498-013-84-93
7.3.3) Ulica: Ul. Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74061,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Wykonanie usługi nasadzenia i pielęgnacji drzew na terenie Gminy Wejherowo
- NAPRAWA BIEŻĄCA CIĄGNIKA IVECO TRAKKER AT 720T50WT
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Prace naprawcze na kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej w Gościcinie
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia pracowni mechanicznej
- Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie. ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT.
- Bezpieczeństwo cyfrowe Gminy Zaleszany
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - dostawa wyposażenia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.