eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzyminDostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie. ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP



Ogłoszenie z dnia 2025-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie.
ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010124527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 17

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: zamowienia@cmradzymin.pl

1.5.8.) Numer faksu: zamowienia@cmradzymin.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmradzymin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie.
ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5af9c84-e214-4d52-8614-c9c4d26adf59

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039027/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

FENX.06.01-IP.03-0001/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5af9c84-e214-4d52-8614-c9c4d26adf59

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się:
a. przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/
b. poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymin.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie – SPZZOZ, jako Zamawiający, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r w Radzyminie – SPZ ZOZ ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin. Kontakt jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@cmradzymin.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Panią Anna Walosińska. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: ojom@dpag.pl. Do Inspektora Ochrony Danych można się zwracać ze wszelkimi sprawami dotyczącymi przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/3/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1:
Zakup zestawów komputerowych/All in One - 14 sztuk
Zakup laptopa – 1 sztuka
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych/drukarka/skaner – 3 sztuki

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2:
Serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym, macierzą dyskową – 1szt.
UPS- 1 sztuka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu oraz
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie opisuje warunku udziału.

2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.

3) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.

4) Zdolność techniczna lub zawodowa

a. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał: jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.- dotyczy zadania nr 1.

b. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał: jedną dostawę wraz z wdrożeniem infrastruktury serwerowej wartości co najmniej 180 000 zł brutto.- dotyczy zadania nr 2.

c. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę, następujących certyfikatów: ISO 9001:2015, 14001:2015 i 27001:2022(lub równoważnego odpowiednika) w zakresie wdrożeń infrastruktury serwerowej wydany przez uprawniony organ.- dotyczy zadania nr 2
Poprzez zwrot „równoważny” Zamawiający rozumie dokument wystawiony przez uprawniony niezależny podmiot, który potwierdza spełnianie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla norm wymienionych przez Zamawiającego. Zamawiający żąda złożenia dowodu potwierdzającego posiadanie certyfikatu 9001:2015, 14001:2015 i 27001:2022 (lub równoważny) wraz z ofertą na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w OPZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami, parametrami określonymi w OPZ Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:

a) specyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia - opis oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem spełniania wymogów opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia

Wykonawca wypełnia specyfikację na załączniku Nr 2A i w załączniku nr 2B do SWZ opisując lub potwierdzając każdy z parametrów (właściwości), które opisał Zamawiający, a także określa nazwę i producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Opis ten musi potwierdzać zgodność oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SWZ.

b) dokument potwierdzający, że oferowany produkt spełnia wymagania CE.

c) (DOTYCZY ZADANIA NR 1)Zamawiający wymaga wraz z oferta przedstawienia kart katalogowych / broszur informacyjnych/materiałów informacyjnych/opisów potwierdzających spełnienie poszczególnych parametrów i funkcjonalności.

d) ( DOTYCZY ZADANIA NR 2) Certyfikat ISO 9001:2015, 14001:2015 i 27001:2022 (lub równoważne) w zakresie wdrożeń infrastruktury serwerowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedstawienia kart katalogowych/broszur/materiałów informacyjnych, certyfikatów w formie linka.
Oferta zawierająca odnośnik w postaci linka będzie uznana jako nie zgodna z treścią SWZ.


2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają wszystkie określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub parametry.
3. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

4. Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Postanowienia ust. 4 nie stosuje się, jeżeli, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zmiana postanowień umownych może wystąpić wobec okoliczności określonych w projekcie umowy, na załączniku nr 5A i załącznik nr 5B do SWZ, oraz gdy, niezależnie od jej wartości, nie jest istotna, w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 08:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.