Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346096/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00357188/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój e-administracji w Urzędzie Miasta i Gminy w Szamocinie poprzez modernizację systemów dziedzinowych, wdrożenie i integrację systemu EZD oraz aplikacji mobilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19
1.5.2.) Miejscowość: Szamocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abd70719-a9c6-4557-a25d-8da657c175931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój e-administracji w Urzędzie Miasta i Gminy w Szamocinie poprzez modernizację systemów dziedzinowych, wdrożenie i integrację systemu EZD oraz aplikacji mobilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd70719-a9c6-4557-a25d-8da657c17593
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112875/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Priorytetu 01 „Fundusze europejskie dla wielkopolskiej gospodarki” Działania 01.03 „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych” Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 nr FEWP.01.03-IZ.00-0004/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zintegrowanego zakresu wdrożeniowego obejmującego modernizację systemów dziedzinowych, wdrożenie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), implementację aplikacji mobilnej oraz pełną integrację ww. komponentów z istniejącą infrastrukturą teleinformatyczną Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie. Zamówienie stanowi element realizowanego projektu „Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności modernizację systemów dziedzinowych wykorzystywanych w obsłudze spraw mieszkańców i prowadzeniu gospodarki finansowej, mającej na celu umożliwienie uruchomienia e-usług publicznych o wysokim stopniu dojrzałości. Systemy te muszą zostać dostosowane do wymogów technicznych określonych w dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem obowiązujących standardów komunikacji z systemami zewnętrznymi, takimi jak ePUAP, e-Doręczenia, Węzeł Krajowy oraz KSeF.
Kolejnym elementem zamówienia jest wdrożenie i integracja systemu EZD, którego implementacja ma na celu pełną cyfryzację obiegu dokumentów w Urzędzie, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych w zakresie e-administracji. EZD musi zapewniać możliwość prowadzenia elektronicznych spraw, dekretacji, rejestrów, podpisów kwalifikowanych i integracji z e-usługami uruchamianymi w ramach systemów dziedzinowych. Istotną częścią przedmiotu zamówienia jest także wdrożenie aplikacji mobilnej, która ma stanowić nowoczesny kanał komunikacji z mieszkańcami. Aplikacja ta musi być w pełni zintegrowana z udostępnionymi e-usługami oraz zapewniać dostęp do aktualnych danych, powiadomień i statusów spraw. Ponadto, aplikacja powinna umożliwiać składanie wniosków, zgłoszeń oraz odbieranie informacji z urzędu. Całość zamówienia musi zostać zrealizowana w formule zintegrowanej, tzn. wszystkie komponenty – systemy dziedzinowe, EZD, aplikacja mobilna – muszą być ze sobą spójne technologicznie i funkcjonalnie oraz działać w ramach jednej architektury. Zamówienie obejmuje również usługi instalacji, konfiguracji, migracji danych, testów funkcjonalnych, szkoleń dla pracowników oraz pełnej dokumentacji powdrożeniowej. Wykonawca zobowiązany jest także do zapewnienia wsparcia technicznego oraz świadczenia usług serwisowych w okresie wskazanym w umowie.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i skonfigurować w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szamocin, ul. Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72222300-0 - Usługi w zakresie technologii informacji
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO PROJEKT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393907745
7.3.3) Ulica: ul. Pieniężnego 6/7
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-005
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. ul. Pieniężnego 6/7 10-005 Olsztyn - Modernizacja, integracja, utrzymanie Systemu Dziedzinowego.
2) Zeto Solutions Sp. z o. o. ul. Długa 29 00-238 Warszawa - Wdrożenie i utrzymanie Systemu EZD.
3) IGEN Sp. z o.o. s.k. ul. Grzybowska 87 00-844 Warszawa - Dostawa, wdrożenie i utrzymanie Aplikacji Mobilnej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
- Zakup licencji Jaspersoft - Reporting Edition, lub rozwiązania równoważnego, wraz ze wsparciem na okres 1 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





