eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa skrzyń transportowych do kotłów orkiestrowych i gran cassy



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa skrzyń transportowych do kotłów orkiestrowych i gran cassy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa skrzyń transportowych do kotłów orkiestrowych i gran cassy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d137d888-2dd7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059261/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 5 skrzyń transportowych do kotłów i 1 skrzynia transportowa do gran cassy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POIS.08.01.00-001098/16, „Budowa organów koncertowych oraz zakup instrumentów i niezbędnego wyposażenia dla NOSPR w Katowicach” realizowanego w zakresie Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/16/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25671,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, niebędących przedmiotem ekspozycji, skrzyń transportowych na instrumenty muzyczne, wykonanych zgodnie z parametrami podanymi poniżej.
2. Dostawa winna nastąpić do pomieszczeń Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach, Plac Wojciecha Kilara 1, 40-202 Katowice, na koszt Wykonawcy i w ostatecznym terminie do maksymalnie 80 dni od dnia podpisania umowy.
3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, gotowy do pełnego użytkowania.
4. Wszystkie dostarczone skrzynie transportowe muszą spełniać warunki:
a. Skrzynie zwymiarowane pod komplet kotłów Adams Philharmonic Light, (32’ – 1 szt , 29’ – 1 szt, 26’-1 szt, 23’ – 1 szt, 20’ – 1 szt cale) z drewnianymi pokrywami oraz zwymiarowane pod gran casse Adams 36’x18 – 1 szt.,
b. Przystosowane do transportu samolotowego i samochodowego.
c. Wykonane z najwyższej jakości materiałów.
d. Wykonane estetycznie, tj. z dbałością o każdy szczegół wykończenia przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości i trwałości skrzyń transportowych.
e. skrzynie wykonane z 9 mm sklejki - gładka czarna, laminowana, wodoodporna, - duże wzmacniane okucia,
f. koła Ø min. 100 mm z hamulcem z tworzywa sztucznego z frontu skrzyni - 2 sztuki, wszystkie koła skrętne,
g. góra skrzyni otwierana w połowie celem łatwiejszego wyciągania i chowania instrumentu,
h. przód skrzyni otwierany tak aby po położeniu dekiel tworzył najazd dla instrumentu – instrument zabezpieczony wewnątrz pianką techniczną 20 mm, zabezpieczoną włókniną 3 mm
i. skrzynia na czterech zewnętrznych ścianach wyposażona w ślizgi z tworzywa sztucznego
j. narożniki kulowe,
k. każda skrzynia musi mieć wygrawerowane logo, nazwę instrumentu, numer skrzyni.
Logo zostanie przekazane przez NOSPR w dniu zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w celu akceptacji, projektu oznaczenia skrzyń przed wygrawerowaniem.
l. uchwyty wpuszczane w skrzynię min. 4
m. zamki motylkowe min. 4 sprężynowe
n. pasy wewnątrz skrzyni zabezpieczające instrumenty podczas transportu.

5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła specjalnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a ofertowany przedmiot lub usługa muszą spełniać określone przez zamawiającego kryteria równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18924000-2 - Kufry

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32475,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gamuz J.P. Gacka Spółka Jawna Jolanta Stolarzewicz Gacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340138491

7.3.3) Ulica: Alfonsa Górnika

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32475 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.