Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148941/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 106062L (ul. Świerkowej) w m. Jakubowice Konińskie wraz z budową odwodnienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 121
1.5.2.) Miejscowość: Niemce
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@niemce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niemce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/pn/gminaniemce/demand/200490/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 106062L (ul. Świerkowej) w m. Jakubowice Konińskie wraz z budową odwodnienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae3701b8-d36f-431c-8f9f-3f5014d57a71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033505/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 106062L (ul. Świerkowa) w m. Jakubowice Konińskie
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 106062L (ul. Świerkowa) w m. Jakubowice Konińskie - budowa odwodnienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365813,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje m. in.:1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
2) wykonanie jezdni asfaltowej o szerokości 4 m,
3) wykonanie zjazdów z kruszywa,
4) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa o szerokości 0,75 m,
5) dostosowanie wysokości istniejącej infrastruktury technicznej do wysokości projektowanej nawierzchni,
6) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi,
7) obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 235756,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje m. in.:1) budowę rowów przydrożnych bezodpływowych umocnionych płytami ażurowymi,
2) remont poboczy,
3) wykonanie odwodnienia liniowego na długości zjazdu z ul. Świerkowej na działkę nr 343/29,
4) obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 130056,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204841,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245385,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204841,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS COMPLEX Jakub Barszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7123396743
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204841,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113061,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151588,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115989,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogbud Lublin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7123466567
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115989,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową wybiegu dla psów na terenie pomiędzy os. Centrum E a Bp. Padniewskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Przebudowa drogi wewnętrznej Sułkowo Polne - Budy Sułkowskie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 134R w km 0+000÷0+590,30 w m. Padew Narodowa"
- Budowa toalety w strefie saun zewnętrznych na terenie Wodnego Parku Tychy
- "Przebudowa drogi gminnej dz. ewid. nr 140 i 228 w miejscowości Żohatyn"
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.