eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 16 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTY Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 16 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTY
Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-002

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 505 45 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ierigz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 16 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTY
Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0f05f0-b8fc-414f-a338-d322e622f365

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 308943,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: województwo dolnośląskie
W 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 8455,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: województwo kujawsko-pomorskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23415,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: województwo lubelskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23415,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: województwo lubuskie
W 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 8455,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: województwo łódzkie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: województwo małopolskie
W 16 gospodarstwach dla jednej działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima) i jednej działalności produkcji zwierzęcej (krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 12682,93 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: województwo mazowieckie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: województwo opolskie
W 24 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i jednej działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 14559,35 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: województwo podkarpackie
W 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 8455,28 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: województwo podlaskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: województwo pomorskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12: województwo śląskie
W 24 gospodarstwach dla jednej działalności produkcji roślinnej towarowej (rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 19187,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13: województwo świętokrzyskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14: województwo warmińsko-mazurskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15: województwo wielkopolskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16: województwo zachodniopomorskie
W 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

79311300-0 - Usługi analizy ankiet

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004349350

7.3.3) Ulica: Nowości 32

7.3.4) Miejscowość: Bratoszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-011

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Karniowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356900630

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 9

7.3.4) Miejscowość: Karniowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-082

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 7 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004515965

7.3.3) Ulica: Główna 1

7.3.4) Miejscowość: Łosiów

7.3.5) Kod pocztowy: 49-330

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180094122

7.3.3) Ulica: Suszyckich 9

7.3.4) Miejscowość: Boguchwała

7.3.5) Kod pocztowy: 36-040

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450695120

7.3.4) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce 64

7.3.5) Kod pocztowy: 18-210

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 11 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002765534

7.3.3) Ulica: Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 70/126

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 03689090

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 30

7.3.4) Miejscowość: Modliszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28400,00 PLN

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 15 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001047305

7.3.4) Miejscowość: Barzkowice 2

7.3.5) Kod pocztowy: 73-134

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.