Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00309705/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 16 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTY
Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-002
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 505 45 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ierigz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 16 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTYPrzedmiot zamówienia został podzielony na 16 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0f05f0-b8fc-414f-a338-d322e622f365
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308943,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: województwo dolnośląskieW 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 8455,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: województwo kujawsko-pomorskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23415,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: województwo lubelskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23415,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: województwo lubuskieW 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 8455,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: województwo łódzkieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: województwo małopolskieW 16 gospodarstwach dla jednej działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima) i jednej działalności produkcji zwierzęcej (krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 12682,93 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: województwo mazowieckieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: województwo opolskieW 24 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i jednej działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 14559,35 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: województwo podkarpackieW 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 8455,28 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: województwo podlaskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: województwo pomorskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12: województwo śląskieW 24 gospodarstwach dla jednej działalności produkcji roślinnej towarowej (rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 19187,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13: województwo świętokrzyskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14: województwo warmińsko-mazurskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15: województwo wielkopolskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16: województwo zachodniopomorskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki, krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004349350
7.3.3) Ulica: Nowości 32
7.3.4) Miejscowość: Bratoszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-011
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Karniowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356900630
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 9
7.3.4) Miejscowość: Karniowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-082
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 7 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004515965
7.3.3) Ulica: Główna 1
7.3.4) Miejscowość: Łosiów
7.3.5) Kod pocztowy: 49-330
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180094122
7.3.3) Ulica: Suszyckich 9
7.3.4) Miejscowość: Boguchwała
7.3.5) Kod pocztowy: 36-040
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450695120
7.3.4) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce 64
7.3.5) Kod pocztowy: 18-210
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 11 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002765534
7.3.3) Ulica: Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 70/126
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 03689090
7.3.3) Ulica: Piotrkowska 30
7.3.4) Miejscowość: Modliszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28400,00 PLN
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 15 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001047305
7.3.4) Miejscowość: Barzkowice 2
7.3.5) Kod pocztowy: 73-134
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
jakie przetargi wygrała firma
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowania kompleksowego badania rynku audiowizualnego w Polsce
- przeprowadzenie badań ilościowych , których celem jest uzyskanie wiarygodnych danych ilościowych, pozwalających na zrozumienie postaw, motywacji i preferencji względem wyboru kierunków studiów
- Przygotowanie raportu badawczego dotyczącego aktualnego stanu polskiego sektora mody
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





