Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MZŻ.262.12.2025.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004351765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 55a
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzz.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0393549-1af0-4baa-9181-afc34fc652571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MZŻ.262.12.2025.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0393549-1af0-4baa-9181-afc34fc65257
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042034/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Usuwanie usterek i awarii budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w żłobkach MZŻ w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZŻ.262.12.2025.T
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych w instalacjach elektrycznych. Pomiary izolacji instalacji elektrycznych, pętli zwarciowych, obwodów sygnalizacyjnych, oświetlenia sygnalizacyjnego, instalacji odgromowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58814,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58814,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58814,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PW Elektro-Bud Andrzej Pachowski i Jan Osiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Pachowski i Jan Osiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270029690
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-319
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PW-ELEKTRO-BUD" ANDRZEJ PACHOWSKI, JAN OSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"PW-ELEKTRO-BUD" ANDRZEJ PACHOWSKI, JAN OSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58814,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Szkolenia dla nauczycieli oraz uczniów ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi"
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2026 roku
- Usługę kompleksowej organizacji 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla uczestników projektu "Kompetentni na start" współfinansowanego z E F S Plus - RUNDA II
- Sukcesywne dostawy preparatów do odkażania, dezynfekcji i leczenia ran oraz wapna sodowego
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42.
- Dostawa koszy na odpady na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Odnowienie 14 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (7 części)
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.