Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351207/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00659657/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie otworu wiertniczego nr 2 (awaryjnego) w celu ujęcia wody podziemnej z utworów jurajskich w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Tobiasze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 44 7192129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cc9013f-21a3-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie otworu wiertniczego nr 2 (awaryjnego) w celu ujęcia wody podziemnej z utworów jurajskich w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Tobiasze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cc9013f-21a3-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Tobiasze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności.:
1) Wyznaczenie otworu wiertniczego w terenie przez uprawnionego geodetę;
2) Organizację terenu wiertni i montaż urządzenia wiertniczego;
3) Wykonanie wiercenia zgodnie z Projektem robót geologicznych;
4) Wykonanie badania hydrogeologicznego: pompowania oczyszczającego i pompowania pomiarowego;
5) Demontaż urządzenia wiertniczego, likwidację terenu wiertni;
6) Pobranie próbki wody do analizy fizykochemicznej oraz przedstawienie wyników badań;
7) Zapewnienie dozoru geologicznego;
8) Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej;
9) Uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu administracji geologicznej, zatwierdzającej dokumentację hydrogeologiczną;
10) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego;
11) Wykonanie po zakończeniu prac wiertniczych geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zawierającej lokalizację wykonanego otworu, określenie współrzędnych geograficznych oraz topograficznych otworu, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 633 ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165927,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165927,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Studniarski Leopolad Śmiałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570004512
7.3.3) Ulica: ul. Hortensji 28
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-480
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WIERCEŃ STUDZIENNYCH JERZY WILMAN
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WIERCEŃ STUDZIENNYCH JERZY WILMAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165927,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI UJAZD
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja boiska treningowego przy ul. Olimpijskiej w Boguszowie-Gorcach"
- Remont sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rapackiego i Podwiejskiej w Gryficach
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Łopuszno GT-1 w miejscowości Łopuszno"
- Regulacja koryta cieku Krasna w km 0+700-3+060 w m.Cieszyn w zakresie km odcinki w km 0+700-0+750, 2+844-3+060.
- Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań - etap 1: budowa systemu retencjonowania wód na terenie naturalnego Parku Sucholeska Łąka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.